نایلون شیرینگ

پوشش های زیادی تا کنون برای بسته بندی محصولات تولید شده در یک مجموعه تولیدی و کارخانجات معرفی  شده اند که برخی از آنها به دلیل مزیت های زیادی که بوجود می آورند کاربرد به نسبت بیشتری دارند. یکی از انواع پوشش های مناسب برای بسته بندی که سالها پیش به صنعت بسته بندی معرفی و محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده است نایلون شیرینگ می باشد که از پوشش های نازک و در عین حال شفاف است که بعد از قرار گرفتن بر روی محصول به خوبی به آن چسبیده و آنرا در برابر نفوذ گرد و غبار و همچنین آلودگی و میکروب غیر قابل نفوذ کند. برای  خرید انواع نایلون شیرینگ  به سایت مراجعه نمایید.

 نایلون های شیرینگ در برابر حرارت مستقیم مقاومت کمی دارند که البته ترکیبات به کار رفته در ساخت آنها به گونه ای است که چنین خاصیتی را ایجاد کرده است و با یک حرارت مستقیم کوچک می تواند به خوبی بر روی محصول قرار گرفته و چسبندگی ایجاد کند. نایلون های شیرینگ که بصورت رولی عرضه میشوند وزن بسیار کمی دارند و این وزن کم می تواند وزن کلی محصول تولید شده را به حداقل ممکن برساند و حمل و نقل محصول و محصولات به راحتی انجام شود.

عدم اشغال فضای زیاد در انبار کردن و جابجایی محصول از مزیت های نایلون شیرینگ

هر پوششی که برای بسته بندی بجز نایلون شیرینگ که تصورش را بکنید مطمئنا فضایی را بر روی محصول اشغال خواهد کرد. بطور مثال در صورتیکه قرار باشد از یک بسته بندی جعبه ای و مقوایی استفاده شود مطمئنا  مقداری فضا به محصول اضافه خواهد شد اما نایلون های شیرینگ به دلیل اینکه بطور کامل بر روی محصول میچسبند میتوان گفت هیچ فضایی را نیز اشغال نمیکنند و از پوشش های کاملا کم جا محسوب میگردند. البته این نکته را باید در مورد نایلون های شیرینگ یاد آور شویم که این نایلون ها بمنظور یک بسته بندی شکیل و نهایی مورد استفاده قرار نمیگیرند و  به همین منظور تنها برخی از محصولات وجود دارند که میتوان با این نایلون ها و بر اساس سیاست کاری مجموعه تولید کننده بسته بندی نمود.

قیمت نایلون شیرینگ

نایلون های شیرینگ را باید یکی از ارزان ترین پوشش ها برای بسته بندی نام برد که در مجموعه های تولیدی مورد استفاده قرار میگیرد. اما به دلیل اینکه نایلون های شیرینگ در انواع مختلفی تولید میشوند از قیمت های  متفاوتی نیز برخوردار هستند. یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت نایلون شیرینگ مربوط به ضخامت آن میشود. نایلون های شیرینگ از این لحاظ به چند نوع تقسیم بندی میشوند که هر چه نایلون از ضخامت بیشتری برخوردار باشد در نتیجه قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. البته استفاده از نایلون های با ضخامت بیشتر ضروری نیست و نباید تصور شود که هر چه نایلون ضخیم تر باشد در نتیجه ویژگی های بیشتری را نیز بوجود می آورد. صنایع و مجموعه های تولیدی بنا به نوع محصول و سیاست کاری خود تعیین میکنند که چه نایلون با چه ضخامتی را مورد استفاده قرار دهند. برای خرید از  مرکز فروش نایلون های حبابدار از طریق لینک اقدام نمایید.

خرید انواع نایلون شیرینگ

برای خرید انواع نایلون شیرینگ باید به فروشگاه ها و شرکت هایی مراجعه کنید که بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت میکنند و دانش کافی در این زمینه را دارا میباشند. برخی از فروشگاه ها خرید نایلون شیرینگ را در حالی برای خریدار فراهم کرده اند که هیچ دانش کافی در این زمینه ندارند و تنها به فکر کسب سود منفع هستند که این موضوع برای خریدار چندان خوشایند نخواهد بود و ممکن است خریدار متضرر شود. برای خرید انواع نایلون شیرینگ باید فروشگاه های کاملا تخصصی مانند فروشگاه دریا پلاستیک را انتخاب نمایید که امکان خرید نایلون شیرینگ با کیفیت و با قیمت مناسب را برای شما فراهم خواهد آورد.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()