حرف آخر شامل مجموعه ای از کتب و دی وی دی های آموزشی است که مرتبط با رشته های مختلف کنکور گردآوری شده اند. پکیج آموزشی حرف آخر متناسب با رشته های تحصیلی ریاضی و فیزیک، انسانی و تجربی جمع آوری شده است که از اساتید برتر دانشگاهی و همچنین رتبه های برتر کنکور برای تدریس دروس و همچنین مشاوره استفاده نموده اند. با توجه به حجم وسیعی از دروسی که هنگام آزمون کنکور باید دانش آموز نسبت به آنها تسلط داشته باشد، به همین منظور نیاز به یادگیری اصولی و همچنین جمع بندی جامع مطالب دروس مختلف دارند. بنابراین نیاز به مشاوران تحصیلی مجرب و متخصص دارند که آنها را در مسیر یادگیری راهنمائی کنند تا از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

محصولات حرف آخر

محصولات  حرف آخر  شامل کتاب جامع آموزشی، تست زنی و همچنین دی وی دی های آموزشی می باشد. با خرید پکیج آموزشی حرف آخر می توانید در مدت زمان مشخص و به صورت برنامه ریزی شده، مطالب آموزش داده مدرسه را به صورت کاملاً تکنیکی دوره کنید و خود را با شرایط آزمون کنکور و همچنین پایان دوره آشنا سازید تا بدین وسیله هنگام آزمون نهایی دغدغه و استرس نداشته باشید. همچنین استفاده از خدمات آموزشی حرف آخر، بدون اینکه بر روی شما فشار مازادی وارد کند، بلکه کمک می کند تا مراحل یادگیری هر کدام از دروس ذهنی و یا یادگیری را به صورت منطقی فرا بگیرید. حرف آخر به شما کمک می کند تا از دو نمکرۀ سمت راست و چپ به درستی استفاده کنید و مطالب آموخته شده را به جایگاه حافظه طولانی مدت انتقال دهید که در نتیجۀ آن می توانید زمان آزمون، هر کدام از مطالب را به درستی از ذهن خود استخراج نمائید.

حرف آخر با مشاوره رایگان

حرف آخر با مشاوره رایگان می تواند مسیر یادگیری را برای شما به صورت برنامه ریزی شده هموار سازد. استفاده از تجربیات افراد متخصص و مجرب می تواند به شما کمک کند تا از زمان و فرصت های طلایی خود به نحو احسنت استفاده نمائید. در ضمن از آوردن فشار بیش از اندازه به شما جلوگیری می کند. دریافت خدمات مشاوره تحصیلی حرف آخر از اساسی ترین خدمات آموزشی است که مؤسسات موفق به دانش آموزان و دانشجویان خود ارائه می دهند تا از روند رشد تحصیلی آنها تا هنگام دست یافتن به نتایج موفقیت آمیز مطلع گردند.

کتب و دی وی دی های آموزشی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، دین و زندگی، عربی، ادبیات و زبان انگلیسی از جمله محصولاتی می باشند که در پکیج های آموزشی حرف آخر در اختیار دانش آموزان نظام قدیم و نظام جدید قرار گرفته می شود. این پکیج ها در واقع به دانش آموز کمک می کند تا مطالب تدریس شده را برای تعداد دفعات زیاد مرور کنند و بدین وسیله ایرادات درسی خود را برطرف کنند. با استفاده از ایده های آموزشی تصویرسازی، به راحتی می توانید مسیر یادگیری خود را در نیمکره راست بهبود ببخشید و روند رو به رشدی داشته باشید.

قیمت خرید محصولات حرف آخر

قیمت خرید محصولات  حرف آخر   ، متناسب با تعداد کتب و فایل های تصویری مشخص می گردد. برای اطلاع از لیست قیمت کتب و دی وی دی های آموزشی حرف آخر، می توانید با واحد آموزش مجموعه تماس حاصل فرمائید. برای تهیۀ پکیج های حرف آخر می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش خرید کتب مورد نظر خود را ثبت نمائید.

مؤسسه نشر کتاب و دیجیتال حرف آخر یکی دیگر از مؤسسات آموزشی معتبر در ایران است که فعالیت خود را در حوزۀ تهیّه کتب و فایل های آموزشی، مطابق با جدیدترین تکنیک های آموزشی آغاز نموده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()