صندوق فروشگاهی که شما خریداری می کنید باید قابلیت گزارش گیری بالایی داشته باشد و بتواند نتایج را فوری به شما نشان دهد. این دستگاه باید به صورت روزانه و همچنین ساعتی عمل کند، دقت داشته باشید که گزارش های ارائه شده توسط این دستگاه باید با زمان واقعی مطابقت داشته باشد. یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه این است که به شما امکان مشاهده وقایع را در طول سال و روز نشان می دهد. این سیستم باید بر اساس روند فروشی که دارید پیش بینی های لازم را ارائه دهد.  صندوق فروشگاهی POS یکی از انواع آن می باشد که در ادامه آن را معرفی می کنیم.برای اطلاع از قیمت فروش صندوق فروشگاهی به سایت مراجعه کنید. 

ویژگی های صندوق فروشگاهی POS :

یکی از بهترین صندوق هایی که شما از نظر طول عمر می توانید خریداری کنید این نوع می باشد. اینکه چند کاربر می توانند از آن استفاده کنند یکی از ویژگی های اصلی این صندوق به شمار می رود و به همین دلیل است که بسیاری از فروشگاه های بزرگ آن را خریداری می کنند. این صندوق دارای نرم افزار فروشگاهی است که قابلیت تنظیم و تغییر دارد، به همین دلیل شما هر زمان که مایل باشید می توانید آن را تغییر دهید و تنظیم کنید. تنظیم کردن این صندوق در حالت فروشگاهی می باشد و بیشتر به آن کامپیوتری می گویند.

شما اگر یک کامپیوتر داشته باشید می توانید این صندوق را به آن وصل کنید و به راحتی حساب و کتاب خود را انجام دهید. دقت داشته باشید که تنها صندوق به کامپیوتر وصل نمی شود، بلکه باید بارکد خوان، فیش پرینتر، نرم افزار کامپیوتر و ... را هم به آن نصب کنید. رم، هارد و ... از جمله مهمترین بخش های این سیستم می باشد که شما باید آنها از آنها زمان استفاده مراقبت زیادی داشته باشید، چرا که تمامی اطلاعت در هارد و رم ذخیره می شود.

بدون شک باید بدانید زمانی که یک دستگاه مزیت های زیادی نداشته باشد افراد آن را خریداری نمی کنند. صندوق فروشگاهی به دلیل مزیت های بسیار زیادی که دارد مورد استقبال قرار گرفته و فروشگاه های متنوعی اقدام به خرید یکی از انواع آن می نمایند. برخی از مزیت های این صندوق را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد افزایش پیدا کند.

مزایای صندوق فروشگاهی :

مهمترین مزیت هایی که صندوق فروشگاهی دارد عبارت می باشد از :

  1. با استفاده از این دستگاه شما در زمان خود تا حد بسیار زیادی صرفه جویی خواهید کرد.
  2. بدون شک شما اگر بخواهید به صورت دستی محاسبه مالی خود را انجام دهید زمان زیادی می برد، ولی این صندوق در کمترین زمان تمامی محاسبه های مالی فروشگاه را انجام می دهد.
  3. هزینه های شما با استفاده از این دستگاه تا حد بسیار زیادی کاشه پیدا می کند. برای خرید صندوق فروشگاهی فراسو به سایت فروشگاه تجهیزات مراجعه کنید. 
  4. شما انواع گزارش های مدیریتی را با وجود این دستگاه می توانید ارائه دهید.
  5. نظم و دقت در امور کاری با استفاده از این دستگاه بسیار افزایش پیدا می کند و می توانید سریع تر به کارهای دیگر خود برسید.
  6. هر یک از اقلام با استفاده از این دستگاه به خوبی شناسایی می شود، در واقع برخی از اقلام هم که خاص هستند در این دستگاه مورد شناسایی قرار می گیرند.
  7. درصد اشتباه در حساب و کتاب به پایین ترین حد می رسد و دیگر نیازی نیست نگران حساب و کتاب های خود باشید.
  8. دیگر نیازی نیست از فاکتورهای قدیمی استفاده کنید و زمان زیادی را برای نوشتن آنها صرف کنید، همچنین در مصرف کاغذ هم صرفه جویی خواهید کرد.
  9. با استفاده از این دستگاه می توانید موجودی کالاهایی که در فروشگاه دارید را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و از آنها اطلاع داشته باشید.
  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()