سی تی اسکن دندان سعادت آباد به عنوان یکی از گزینه های درمانی محسوب می شود که مراجعه کنندگان متناسب با نسخۀ پزشک از خدمات چنین مراکز خدمات سی تی اسکن دندان سعاد آباد استفاده می کنند که به نوعی منطقۀ شمال تهران را تحت پوشش قرار می دهد. سی تی اسکن دندان نقش بسزایی در تشخیص بیماری های دندان دارد و دندانپزشکان برای تشخیص بهتر، ترجیح می دهند که از نتایج این تکنولوژی استفاده کنند.برای ارتباط با مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد  به سایت مراجعه نمایید. 

خدمات سی تی اسکن دندان سعادت آباد

رادیوگرافی داخل و خارج دهان، فوتوگرافی دندان و رادیولوژی دندان از جمله خدمات سی تی اسکن دندان سعاد آباد به حساب می آیند که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. در چنین خدمات درمانی پیشرفته، معمولاً از مدرن ترین دستگاه های دیجیتال استفاده می شود تا بدین وسیله بتوانند مسیر تشخیص را به درستی انجام دهند. برخی از بیماری های دندان نیز به راحتی قابل تشخیص نمی باشند و نیاز است که با استفاده از امکانات و دستگاه های پیشرفته بتوانند عکس برداری را انجام دهند و این چنین می توانند با شناخت کامل، مراحل ماندۀ درمان را ادامه دهند.

انجام خدمات رادیوگرافی برای دندان و دهان، جزئیات بیشتری را ثبت می کند و این مسئله تشخیص را برای پزشک معالج راحت تر می کند. کاربرد سی تی اسکن دندان در سعادت آباد می تواند به تشخیص بسیاری از پوسیدگی های ریشه دندان کمک کند که در نتیجۀ آن بررسی سلامت استخوان دندان و دهان صورت می گیرد. در واقع با رادیوگرافی داخل دهانی یا همان پری اپیکال به راحتی می توان دهان را به همراه کلیه استخوان ها مشخص نمود که در این صورت تشخیص بافت آسیب دیده نسبت به گذشته راحت تر صورت می گیرد.

انجام سی تی اسکن دندان سعادت آباد تهران، به دلیل اعتبار بالایی که دارد، مورد توجه پزشکان و بیماران قرار گرفته است تا بتوانند از خدمات این مجموعه به منظور مرتفع کردن آسیب های دهان و دندان استفاده کنند و مسیر درمان را ساده تر نمایند. رادیوگرافی بایت وینگ BW، رادیوگرافی پری اپیکال PA، رادیوگرافی اکلوزال Occlusal، رادیوگرافی OPG، رادیوگرافی سفالومتری، رادیوگرافی CBCT و ... تعدادی از فعالیت هایی است که داخل مجموعۀ مرکز عکس برداری سی تی اسکن دندان انجام می گیرد که مطابق با تعرفه های قانونی وزارت بهداشت، هزینه های خدمات عکس برداری أخذ می شود. توجه به آسیب دیدگی های دهان و دندان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد چون اثرات سوء بر سایر اعضاء بدن دارد.

مرکز رادیولوژی و سی تی اسکن دندان سعادت آباد، مجهز به جدیدترین دستگاه های عکس برداری و فک و صورت است که با استفاده از آنها به متخصصان کمک می کنند تا آسیب دیدگی های فک و صورت را برای آنها قابل تشخیص نمایند. بدین وسیله مسیر تشخیص بیماری و آسیب دیدگی بسیار ساده می شود. استفاده از تجهیزات عکسبرداری مدرن و پیشرفته در سراسر جهان تحولات عظیمی را در مسیر تشخیص و درمان بیماران بوجود آورده است.برای انجام فتوگرافی دندان به سایت مراجعه کنید.

با استفاده از خدمات تصویربرداری سی تی اسکن دندان و دهان، می توانند درمان های زیبایی چون ارتودنسی، لمینت، کامپوزیت و همچنین ایمپلنت را ساده تر از گذشته انجام دهند چون در بررسی های چشمی از دهان و دندان نمی توانند نسبت به آسیب های وارده آگاهی پیدا کنند. در نتیجه نیاز است که از مزایای دستگاه های تصویربرداری در جهت تشخیص و درمان بیماری های دهان و دندان استفاده گردد. بنابراین پزشکام متخصص نسبت به گذشته بهتر می توانند راه های درمانی را بر روی بیمار اجرا نمایند.

مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تصویربرداری و سی تی اسکن در سعادت آباد می باشد که مجهز به جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های عکس برداری می باشند.

 تلفن9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()