مخزن هوا از مهمترین وسایلی است که همراه دستگاه های کمپرسور هوا به کار برده می شوند. در واقع مخازن هوا نقش تعیین کننده ای در میزان ثابت نگه داشتن فشار هوای کمپرسور دارد و در صورت عدم استفاده از مخزن های هوا، ممکن است اُفت فشار رخ دهد و این مسئله بر روی نتیجۀ نهایی کمپرسورهای اسکرو بسیار تأثیرگذار می باشد. همچنین استفاده از انواع مخزن هوا به همراه کمپرسورهای هوا، بر میزان هزینه های نگهداری و تعمیرات کمپرسور به مقدار قابل توجهی می کاهند.

خرید مخزن هوا

خرید مخزن هوا همانند دیگر دستگاه های صنعتی نیاز به دانش دارد و این که نیاز شما از خرید مخازن هوا چیست و اینکه باید چه میزان گنجایش داشته باشد؟! بنابراین بهتر است پیش از خرید هر نوع مخزن هوای فشرده، با افراد متخصص و آگاه مشورت نمائید. با استفاده از این نوع مخازن هوا، می توان میزان قابل توجهی از فشار کاری که در مواقع اوج مصرف به دستگاه وارد می شود، جلوگیری نمود و در نتیجۀ آن نیاز به استفاده از دستگاه کمپرسور بزرگتر نباشد. همچنین با خرید مخزن هوای فشرده در کنار کمپرسور، می توان از روشن و خاموش کردن بیش از اندازه دستگاه کمپرسور جلوگیری نمود و این مسئله از استهلاک بالای دستگاه می کاهد و به نوعی عمر کمپرسور را بهبود می بخشد.

با خرید مخزن فشرده هوا، با جریان و انرژی حداقل می توان هوای فشرده را تولید نمود و این مسئله موجب به حداقل رساندن هزینه های مصرفی می گردد. در واقع با استفاده از این مخزن، می توانید از ورود جریان آب کندانس شده به لوله های انتقال ممانعت نمائید و بدین وسیله زمینه را برای خنک کردن هوای فشرده شده فراهم می سازید. علاوه بر آن مقدار قابل توجهی رطوبت و همچنین روغن موجود در هوای فشرده شده را می تواند تفکیک سازی نماید.

فروش انواع مخزن هوا

مخزن هوای فشرده استاندارد، مخزن هوای فشرده فشار قوی و مخزن هوای فشرده معمولی از انواع مخزن هوا است که در بازار عرضه می شوند و متناسب با ظرفیت و نیاز دستگاه های کمپرسور اسکرو و همچنین نیاز سیستم های تأسیساتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هنگام خرید مخزن هوای فشرده باید یکسری نکات مهم را در نظر بگیرید تا کارایی مفید را در داخل سیستم داشته باشند:

اندازه و ابعاد مخزن هوای فشرده، کیفیت متریال ورق مخزن، ضخامت ورق مخزن هوا و در نهایت اینکه ابعاد مخزن باید به گونه ای باشد که بتوان در موقعیت محل مورد نظر قرار داد. بنابراین پس از بررسی این عوامل می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از انواع مخزن هوا برای سیستم تأسیساتی مجموعۀ شما مناسب می باشد.

توجه به هر کدام از این نکاتی که در بالا به آنها اشاره شد، تا حد قابل توجهی از میزان فشار و اصطحکاک بیش از اندازه به دستگاه کمپرسور جلوگیری می کند و در نتیجه به شما کمک می کند تا در هزینه های مصرفی صرفه جویی نمائید.

قیمت انواع مخزن هوا

قیمت انواع مخزن هوا را می توانید از شرکت های پخش مخازن هوا و دستگاه های کمپرسور مطلع گردید. با توجه به نوساناتی که در حال حاضر در بازار وجود دارد، نمی توان نرخ ثابتی از قیمت خرید مخازن هوا بیان کرد. در نتیجه می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی از قیمت مخازن مطلع گردید و پس از بررسی کامل مشخصات فنی هر کدام از انواع مخزن هوای فشرده، سپس تصمیم به خرید مناسب ترین نوع مخزن نمائید تا متناسب با ظرفیت سیستم تأسیسات و همچنین کمپرسورها باشد.

شرکت هوامدار، به عنوان یکی از شرکت های تولید کنندۀ تجهیزات و دستگاه های سیستم تأسیساتی در ایران فعالیت دارد و در حال حاضر امکان سفارش خرید اینترنتی انواع مخزن هوا را برای مشتریان فراهم نموده است.

تماس با ما

آدرس كارخانه : تهران ، شهرك صنعتي چهاردانگه،‌مجتمع صنفي سهند،‌سوله هاي بنقش، پلاك 3/805

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 426
نمایش همه
علاقه مندی ها ()