قطعات راهسازی شامل انواع قطعات زیربندی و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی صنعتی و معدنی محسوب می شوند. خرید و فروش انواع قطعات راهسازی متناسب با تنوع ماشین آلات صنعتی رونق یافته است چون کاربرد ماشین آلات راهسازی در سراسر کشور بسیار فراوان می باشد. با توجه به هدف ساخت ماشین آلات سنگین که برای  امور راهسازی و استخراج معادن به کار برده می شوند، نیاز است که فشارهای خارجی زیادی را تحمل کنند. البته ممکن است برخی از مواقع فشارهایی که به قطعات مختلف ماشین آلات وارد می شوند، بیش از حد معمول باشند و باعث آسیب دیدگی قطعات ماشین آلات راهسازی گردند که نیاز به تعویض داشته باشند. 

فروش انواع قطعات راهسازی

فروش انواع قطعات راهسازی بر اساس تنوع مدل و برند ماشین آلات سنگین انجام می گیرد. بلدوزر، گریدر، لودر، دامپتراک، بیل مکانیکی، اسپراکت، مینی لودر، کامیون، لیفتراک و غلطک از انواع ماشین آلات راهسازی است که برای امور مختلف به کار برده می شوند و برندهای مشهوری چون کوماتسو، کاترپیلار، هیوندای، ولوو، ماک، زوم لاین و غیره را می توانید در بازار مشاهده نمائید. بنابراین متناسب با قطعۀ آسیب دیده، می توانید خرید خود را انجام دهید. پیچ و مهره کفشک بولدوزر ، پیچ و قفل زنجیر، تیغه گوشه، پیستون، شاتون، چرخ زنجیر، رینگ روغن، ناخن، کلنگ، آداپتور، محافظ ناخن، پمپ های هیدرولیکی و ... از جمله انواع قطعات ماشین آلات راهسازی می باشند که داخل ماشین آلات سنگین به کار برده می شوند و دارای کاربرد اختصاصی می باشند.

پخش قطعات راهسازی با کیفیت

پخش قطعات راهسازی با کیفیت در تهران، توسط شرکت و فروشگاه های معتبر عرضه می شوند. در نتیجه هنگام خرید قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی باید بر اساس مدل و برند ماشین صورت گیرد. باکت، تیغه، ناخن و زنجیر بلدوزر تعدادی از قطعات یدکی ماشین آلات بلدوزر است که ارتباط مستقیم با سطوح خاک دارند که سالم بودن هر کدام از آنها اهمیت ویژه ای دارند چون با سرعت عملکرد ماشین آلات بستگی دارند. قطعات ماشین آلات راهسازی شامل انواع اتصالات مختلف می باشند که در کنار یکدیگر بخش های جلو، میانی و انتهای ماشین را درگیر یکدیگر می سازند تا امکان حرکت کردن را برای ماشین راهسازی محیا سازد.

هر کدام از قطعات یدکی که در ماشین آلات به کار برده شده اند، دارای کارکرد اختصاصی می باشند. ساخت قطعات زیربندی راهسازی، طبق قطعات اصلی صورت می پذیرد چون باید توان، کارکرد و استحکام لازم را در بر داشته باشند. در حال حاضر شرکت های معتبری در ایران فعالیت خود را در حوزۀ تولید و فروش انواع قطعات ماشین آلات راهسازی آغاز نموده اند که از دانش روز برای ساخت قطعات استفاده می نمایند، تا از نظر کیفیت با قطعات مشابه خارجی برابری داشته باشند. در ضمن بدین وسیله قیمت خرید قطعات ماشین آلات ارزان تر از برندهای خارجی خواهند بود چون هزینه های واردات و گمرکی را در بر نخواهند داشت.

قیمت قطعات راهسازی

همانطور که پیش از این به آن اشاره نمودیم، قیمت قطعات راهسازی به برند و مدل ماشین های صنعتی و معدنی بستگی دارد. همچنین کشور تولید کننده نیز در تعیین قیمت خرید قطعات یدکی مؤثر می باشند. به عنوان مثال قیمت خرید ناخن ZZF، پیچ و مهره های TR ، تیغه و گوشه هاف ناخن آلات DM، ناخن و کلنگ، رولیک و زنجیر نسبت به یکدیگر متفاوت می باشند چون حجم آلیاژ مورد استفاده قرار گرفته، فرآیند ساخت، اندازه و اهمیت هر کدام از قطعات ماشین آلات با یکدیگر تمایز دارند.

گروه محصولات تکنو راهساز، با استفاده کادر پرسنل متخصص، مفتخر است که از ابتدای فعالیت خود، موفق به راه اندازی مجموعه ای تولیداتی شده اند که تولید انواع قطعات ماشین آلات سنگین راهسازی را با کیفیت بالا انجام دهند.

ارتباط با ما

آدرس : تهران-خیابان قزوین-بعد پل نواب از سمت میدان قزوین- اول خیابان حدادی پلاک ۹ مجموعه تکنو راهساز

ایمیل: mhm_lashgari@yahoo.com     info@technorahsaz.com

شماره تماس: 02155776969-55736464-55783121

فاکس:02155700312

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()