چاپ سابلیمیشن توسط دستگاه های پرینتر سابلیمیشن پیاده سازی می شود. از چاپ های سابلیمیشن برای امور تبلیغاتی به کار برده می شود. چند سال است که صنعت تبلیغات در کشور ایران متحول گردیده است و این مسئله موجب رونق کسب و کارها شده است و به جدیدترین روش های نوین تبلیغاتی مجهز شده اند. با خرید دستگاه چاپ سابلیمیشن، می توان  انواع چاپ سابلیمیشن روی پارچه، لیوان، تیشرت، چوب، بشقاب و غیره را طراحی نمود. در نتیجه می توان وسایلی که در جهت امور تبلیغاتی به کار برده می شوند را گسترش داد. با این امکانات، توانسته اند بستر صنعت تبلیغات را گسترش دهند و محصولات تبلیغاتی متنوعی را در دسترس مشتریان قرار دهند. 

فروش دستگاه چاپ سابلیمیشن

فروش دستگاه چاپ سابلیمیشن 2، 3 و 4 هدی در بازار عرضه می شود که متناسب با امور چاپ تبلیغاتی و همچنین طراحی تصاویر چاپی بر روی لباس و سایر ظروف انجام می گیرد.. متناسب با نیاز مجموعه، می توانید اقدام به خرید پیشرفته ترین دستگاه چاپ سابلیمیشن نمائید که دارای قیمت مقرون به صرفه باشد.

استقبال از این روش تبلیغاتی بسیار رونق یافته است و مشتریان زیادی طرفدار چنین محصولات تبلیغاتی می باشند. تصور کنید برای تشویق نمودن افراد یک تیم، کلاس، کارمندان و غیره می توان از محصولات چاپ تبلیغاتی سابلیمیشن استفاده نمود. در دنیای امروز می توانید انواع تیشرت و پیراهن هایی را مشاهده نمائید که به روش سابلیمیشن طراحی شده اند و به نوعی تنوع چشمگیر و خلاقانه ای را ایجاد نموده اند. همچنین این بستر محیا شده است که افرادی که علاقه مند به چاپ تصاویر مورد دلخواه خود بر روی تیشرت می باشند و تماسل به هدیه دادن آن، به دوستان خود می باشند می توانند از امکانات چاپ سفارشی سابلیمیشن استفاده نمایند و مطابق با سلیقۀ شخصی خود، تصاویر مورد دلخواه خود را بر روی پارچه لباس سفارش دهند.

چاپ سابلیمیشن سفارشی

همانطور که پیش از این به آن اشاره نمودیم، این امکان برای مشتریان فراهم می باشد که چاپ سابلیمیشن سفارشی داشته باشند و مطابق با نیاز و ایده های خلاقانه خود، سفارش چاپ محصولات تبلیغاتی را برای مجموعه و شرکت خود داشته باشند. بنابراین با استفاده از دستگاه چاپ سابلیمیشن، به راحتی می توانند تصعید رنگ را از مایع به گاز انجام دهند و بدین صورت متریال مناسبی را برای رنگ آمیزی روی لیوان، بشقاب، پارچه و چوب خواهند داشت. با توجه به این مسئله می توانید شاهد چاپ سابلیمیشن بر روی انواع لیوان و فنجان سرامیکی، شیشه ای و پلی کربنات باشید که در رنگ و مدل های متنوع قابل اجرا می باشند. همچنین این امکان برای چاپ بر روی فرش، پازل های چند تکه ای، قاب موبایل، کاشی، سنگ و غیره نیز فراهم می باشد. با این تفاسیر تنوع محصولات تبلیغاتی توسعه یافته است و در پی آن رضایت مندی مشتریان را نیز به دنبال داشته است.

لازم به ذکر است که هواره پیش از عملیات چاپ سابلیمیشن، کار کوتینگ بر روی محصولات مورد نظر انجام می شود، که در واقع به نوعی فرآیند زیرسازی پیاده سازی می شود تا بستر آمادۀ این نوع چاپ حرارتی گردد. توجه داشته باشید که میزان کیفیت این روش چاپ، ارتباط مستقیم با عملیات کوتینگ دارد.

هزینه دستگاه چاپ سابلیمیشن

هزینه دستگاه چاپ سابلیمیشن به فاکتورهای متعددی چون تعداد هد دستگاه و همچنین ویژگی های آن بستگی دارد. در نتیجه نمی توان مبلغ مشخصی را ذکر نمود. با توجه به تنوع محصولات چاپی تبلیغاتی سابلیمیشن، می توانید با قیمت ارزان نیز از مزایای این روش بهره مند شوید و بهترین هدایا را به عزیزان خود کادو دهید. برای خرید دستگاه های چاپ و برش به سایت مراجعه نمایید. 

شرکت فرارنگ تبلیغ به عنوان کانون تبلیغاتی فرارنگ در تهران فعالیت دارد و از شروع فعالیت مجموعه، توانسته است از جدیدترین تجهیزات تبلیغاتی همچون دستگاه های چاپ سابلیمیشن، بر تنوع محصولات تبلیغاتی بیفزایند.

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com      

       دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()