یکی از معروف ترین تولید کننده های باسکول در کشور، باسکول محک می باشد. این برند مشهور با تولید انواع باسکول های صنعتی و فروشگاهی، سعی در ساخت باسکول های با کیفیت بالا دارد. همچنین با کیفیت بالا و قیمت مناسب با سایر برندهای داخلی و خارجی رقابت می کند.

این نوع باسکول ها به دلیل اندازه گیری کالاها و مواد سنگین و با حجم زیاد، بایستی مقاومت بالا و در برابر ضربه و فشار تحمل بالایی داشته باشد. مدل های متنوع و مختلف این نوع باسکول مانند متحرک، ثابت و دیواری در برند محک با کیفیت بالا تولید می شود. برای خرید و فروش باسکول محک به سایت مراجعه کنید.

انواع باسکول محک

 این نوع باسکول ها به صورت ثابت و متحرک قابل تقسیم بندی است. باسکول های ثابت برند محک، باسکولی است که صفحه نمایشگر آن به بدنه باسکول چسبیده و امکان تحرک ندارد. اما نمایشگر باسکول های متحرک به صورت جدا قرار دارد. این نمایشگر روی سه پایه قرار داشته و به وسیله کابل به بدنه متصل می شود و امکان جا به جایی دارد.

نوعی دیگر از باسکول محک، باسکول دیواری است که برای محیط هایی استفاده می شود که کمبود فضا وجود دارد و نمی توان باسکول را با پایه هایش در آن محیط  قرار دارد. در این نوع نمایشگر را می توان با فاصله 6 متر از بدنه روی دیوار و یا روی میز نصب کرد و عملیات توزین را انجام داد. این نوع نیز می تواند به صورت دیجیتال استفاده شود که دارای نمایشگر، سینی توزین، اندیکاتور و کابل است. سیسن توزین در این نوع از صفحه نمایشگر مجزا می باشد.

باسکول های صنعتی محک نیز یکی از انواع باسکول دیجیتال بوده که سبک بودن آن از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد. این باسکول یکی از سیستم های وزن گیری بسیار مقاوم است که از استحکام بالایی در مقابل ضربه برخوردار است. این در ظرفیت های مختلفی مانند 200، 300، 500 کیلوگرم و یا 1 و 5/1 تن ساخته می شود.

تمامی انواع و مدل های باسکول در فروشگاه ها، کارخانه های صنعتی، کارگاه های مختلف و... قابل استفاده است. همچنین برای انتخاب نوع و ظرفیت باسکول باید به کاربری و نوع فعالیتی که قرار است به وسیله آن انجام شود، توجه کرد.

یکی از نیازهای مهم برای فروشگاه های مختلف و کارخانه ها، وجود باسکول می باشد. برای خرید باسکول باید به ویژگی های آن از نظر ظاهری و کارکرد اهمیت داد. باسکول محک از نظر ظاهری دارای بدنه ای محکم بوده که در برابر فشار و توزین اجسام سنگین مقاوم است.

این باسکول ها به عنوان بهترین نوع باسکول ها شناخته شده اند که در ظرفیت های 200 کیلوگرم تا 5/1 تن ساخته می شوند. برای آشنایی کامل با آنها و انتخاب مناسب ظرفیت و نوع بایستی دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرد.برای خرید باسکول های بادوام به سایت فروشگاه دیجی اسکال مراجعه نمایید.

یکی از مهمترین ویژگی های باسکول محک این است که در عملیات توزین از دقت بالایی برخوردار بوده و دقت آن تا 2 گرم می باشد. همچنین قابلیت اتصال به کامپیوتر با استفاده از کابل و نرم افزارهای مخصوص را دارد.

شرکت محک علاوه بر تولید باسکول، گاری های چرخداری تولید می کنند که برای جا به جایی باسکول بسیار مناسب است. این ویژگی باعث حرکت آسان باسکول شده و یک مزیت مهم به حساب می آید. برای باسکول ها با ظرفیت 200 کیلوگرم تا یک تن می تواند از گاری با چرخ های معمولی استفاده کرد اما برای ظرفیت 5/1 تنی بایستی از چرخ های پاترولی استفاده کرد.

لودسل یا حسگر توزین این نوع از باسکول ها بسیار با کیفیت و ساخت کشور کره جنوبی می باشد. لودسل ها در باسکول محک دیجیتالی به عنوان مبدل برای تبدیل نیروی گرانشی به سیگنال الکتریکی استفاده می شوند. در باسکول ها با کفه های کوچکتر از لودسل تک پایه استفاده می شود.

صفحه نمایشگر این محصول LED بوده که می توان قیمت، وزن و اعداد مختلف دیگر را که با رنگ قرمز نمایش می دهد، با وضوح کامل و حتی از فاصله دور دید. همچنین نمایشگر آن می تواند به صورت ثابت و چسبیده به بدنه و یا مجزا و متحرک از بدنه باشد.

سینی اندازه گیری وزن در دو مدل و به صورت استیل و فولادی با پوشش گالوانیزه قابل ساخت است. این باعث می شود تا سینی در شرایط مختلف و وجود رطوبت و آب آسیب نبیند.

باسکول دیجیتالی این برند، قابلیت اتصال به کامپیوتر، چاپگر و وای فای را دارا می باشد. این قابلیت ها باعث می شود تا بتوان فاکتور فروش صادر کرد، اطلاعات ثبت شده را انتقال داد و به شبکه باسکول ها متصل شد.

 

 آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()