لاستیک از مهم ترین اجزای خودرو می باشد که بخش حرکتی خودرو را بر عهده دارد. انتخاب لاستیک مناسب می تواند به راندمان خودرو کمک بسیاری کند. لاستیک ها در انواع مختلفی وجود دارد که براساس انواع ماشین ها ساخته شده اند. لاستیک ها از نظر ضخامت و پهنا و آج و ارتفاع با هم متفاوتند. خرید لاستیک های اورجینال باید با توجه به نوع خودرو انتخاب شود زیرا ممکن است لاستیک انتخابی مناسب خودرو نباشد. در زمان خرید اولویت شما باید براساس کارکرد بهتر خودرو باشد نه تنها زیبایی ،  برخی از افراد از لاستیک های نامناسب را انتخاب کرده و فقط زیبایی را مدنظر قرار می دهند.

همان طور که می دانید تایر های عقب خودرو زودتر از تایر های جلویی صدمه می بیند که به دلیل اصطحکاک بیشتر به سبب ترمز گیری می باشد.، بنابراین چرخ های عقب باید زود به زود مورد بررسی قرار گیرند.  

خرید و فروش لاستیک

فروش لاستیک در فروشگاه های زیادی وجود دارد که می توانید لاستیک های مورد نظر خود را بیابید اما آن چه که اهمیت دارد خرید لاستیک با قیمت مناسب و کیفیت اصلی می باشد که در نمایندگی های مجاز لاستیک این نکات رعایت شده و می توان خریدی مطمئن را از این نمایندگی ها انجام داد. تعداد بسیاری شعب نمایندگی های فروش لاستیک های ایرانی و خارجی در کشور ما وجود دارد که می توان خرید لاستیک را به راحتی انجام داد. در زمان خرید لاستیک دقت داشته باشید که تایر ها جدید باشند یعنی به سال ساخت آن توجه کنید زیرا برخی از فروشندگان تایر های سال های گذشته را به فروش می رسانند که این تایر ها کیفیت خوبی نداشته و زود خراب می شوند و حالت پوسیدگی در آن ها ایجاد می شود.برای خرید لاستیک کشاورزی به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه لاستیک هم پا از فروشندگان بزرگ و معتبر انواع لاستیک خارجی و ایرانی است .

آدرس: امیر کبیر شرقی نرسیده به سرچشمه روبروی مسجد بنی فاطمه- پاساژ 110 پلاک 27

ایمیل : info@hammpa.com

تلفن تماس: 7809 570 0992

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()