موکت از معروف ترین محصولات دکوراتیو است که به منظور پوشش کف ساخته شده است. لازم به ذکر است که طراحی موکت به نحوی است که امکان جابجایی دارد و می توان برای تمام سطوح کف به کار برد. خرید و فروش موکت نسبت به گذشته رونق یافته است که علّت آن به دلیل تنوع بی شمار طرح های موکت می باشد.

خرید و فروش موکت

خرید و فروش موکت در فروشگاه موکت ، موجب شده است که اکثر افراد این موقعیت را داشته باشند که با حداقل هزینه، کف منزل خود را به مقاوم ترین موکت مجهز نمایند. موکت پلی آمید، موکت پلی استر و موکت پلی پروپیلن از جمله مشهورترین انواع موکت موجود در بازار می باشد که با متریال متفاوت تولید شده اند. به عنوان مثال موکت های پلی آمید از نخ پلی آمید تولید می شود که در مقابل ضربه و خمیدگی دارای استحکام بالایی می باشد و برای مکان های پرتردد نیز بسیار مناسب می باشد. جنس موکت، از لحاظ میزان مقاومت در برای الکتریسیته ساکن نیز به دسته بندی تقسیم می شود که هنگام خرید موکت، باید در نظر داشته باشید.

با در نظر گرفتن میزان کیفیت موکت (مواد اولیۀ تشکیل دهنده) و همچنین مدل موکت، قیمت خرید موکت مشخص می گردد. معمولاً مواد تشکیل دهندۀ موکت ها هر چه با کیفیت تر باشد و مواد طبیعی نزدیک باشد، به طبع در قیمت موکت نیز تأثیر گذار خواهد بود. امروزه دو دستۀ کلی موکت های پرز کوتاه و موکت های پرز بلند تولید می شود که ارتباط مستقیم با میزان ضخامت موکت ها دارد. هرچه ضخامت موکت بیشتر باشد، به طبع راحتی بیشتری خواهد داشت.برای خرید موکت ظریف مصور به سایت مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری که چندین سال در حوزۀ فروش انواع موکت در تهران فعالیت دارد، امکان خرید اینترنتی پالاز موکت و موکت ظریف مصور را با قیمت مناسب و ارزان فراهم نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()