اسید سولفوریک ، یکی از مهمترین ماده های شیمیایی است که در عرصۀ صنعت به وفور به کار برده می شود و نقش مهمی را ایفا می کند. اسید سولفوریک ماده ایت که به عنوان اسید معدنی بسیار قدرتمند یاد می شود و در گذشته با نام جوهر گوگرد یاد می شد. با توجه به کاربرد گسترده ای که این نوع مادۀ شیمیایی در صنعت تولیدات دارد، به عنوان یکی از مهمترین ماده های اولیۀ شیمیایی به حساب می آید.

خرید و فروش اسید سولفوریک

خرید و فروش اسید سولفوریک با فرمول های متفاوت عرضه می شود چون واکنش هایی متفاوتی را از خود بروز می دهد. با توجه به تاریخچۀ کشف اسید سولفوریک که در قرن نهم، به وسیلۀ شیمی دان معروف، زکریای رازی کشف شد و به وسیلۀ تقطیر خشک کانی های سولفات آهن و سولفات مس بدست آورده شد.

از زمانی که این نوع مادۀ شیمیایی اسید سولفوریک کشف شد، تحول چشمگیری در تولید محصولات بوجود آمد و در ساخت محصولات متعددی به کار برده شد. معمولاً خرید اسید سولفوریک برای مصارف صنعت چرم سازی، کارخانه های سالامبور سازی، مراکز ریسندگی و رنگ آمیزی پشم، صنعت لاستیک سازی، صنعت نساجی، زدودن روغن و چربی از سطوح و ظروف، صنعت کاغذسازی و غیره صورت می گیرد.

به دلیل کابرد گسترده ماده شیمیایی اسید سولفوریک، دارای اهمیت استراتژیکی می باشد و نقش بسزایی در صنعت اقتصاد ملی دارد. لازم به ذکر است که با توجه به نوع کاربرد اسید سولفوریک، مشتقات متنوعی از این نوع محصول شیمیایی در بازار عرضه می شود که باید توجه داشته باشید که خرید اسید سولفوریک مناسب را انجام دهید تا تأثیر لازم را در تولید محصولات داشته باشد.برای خرید اسید های صنعتی و آزمایشگاهی باکیفیت  به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی دیجی شیمی، به صورت کاملاً حرفه ای در حوزۀ تأمین انواع محلول های شیمیایی از جمله فروش اسید سولفوریک در حال فعالیت می باشد.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 323
نمایش همه
علاقه مندی ها ()