تابلو وسیله ای مهم در بخش تجاری و اداری می باشد. امروزه کمتر مرکز فروشگاهی یا خدماتی را بدون تابلو می یابیم زیرا تابلوسازی نوعی سرمایه گذاری بوده و با داشتن یک تابلوی مناسب می توانیم درامد بیشتری را کسب کنیم. معمولا بر روی تابلو نام برند و مرکز قرار دارد همچنین می توان نام محصولات و یا خدمات را هم به کار برد. رنگ تابلو یکی از مهم ترین بخش ها برای تاثیر گذاری تابلو می باشد. در تابلوسازی ها رنگ به کار رفته در تابلو باید از هارمونی خوبی برخوردار باشد مثلا برای رنگ زمینه و نوشته ها از یک رنگ استفاده نمی شود زیرا دید خوبی ایجاد نمی کند و به همین دلیل معمولا رنگ های متضاد و یا رنگ های دور از هم در طیف رنگی استفاده می شود.

تابلو ال ای دی

در تابلوسازی ، تابلو های ال ای از نظر رنگ بندی در دو دسته قرار دارند. برخی از این تابلو ها تک رنگ هستند و برخی دارای چند رنگ می باشند. یکی از مزایای این تابلو تنوع بالای آن است. انواع تابلو های LED که دارای نورپردازی در چند رنگ هستند قابلیت اجرای اشکال و طرح های مختلف را نیز دارند.

تابلو نئون

یکی از تابلو هایی که از گذشته تا به حال در تابلوسازی مورد توجه قرار گرفته ، تابلو نئون است. در تابلو های نئون از لامپ های کوچک نئون استفاده می شود که می تواند شامل رنگ های مختلفی باشد. تابلو های نئون یکی از انواع تابلو های جذاب می باشد.

تابلو فلکسی

در تابلوسازی ، تابلو فلکسی بر روی شاسی آهنی قرار می گیرد و برای بسیاری از مراکز می تواند گزینه ی مناسبی باشد. در برخی از انواع تابلو های فلکسی می توان نورپردازی داخلی را انجام داد و برخی نیز بدون نورپردازی ساخته می شود.

گروه تابلوسازان راما سفارش تابلو سازی شما را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می پذیرند.

جهت تماس با پشتیبانی وب سایت راما بیلبورد با شماره 09122873629 تماس حاصل فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 339
نمایش همه
علاقه مندی ها ()