لاستیک هدوی نیز یکی دیگر از انواع تایر موجود در بازار جهان می باشد که توسط شرکت های چینی به بازار عرضه می شود. با توجه به افزایش مدل خودرو سواری در دنیا، به مراتب شرکت های معتبر متعددی در حوزۀ تولید و عرضۀ انواع تایر سواری مشغول به فعالیت می باشند که شرکت هدوی نیز در این عرصه فعالیت می کند. به همین دلیل خرید و فروش لاستیک سواری هدوی رونق یافته است.

خرید و فروش لاستیک هدوی

خرید و فروش لاستیک هدوی  همچون سایر برندهای معتبر تایر در ایران نیز با قیمت مناسب و کیفیت اصل عرضه می شود. در نتیجه متناسب با نوع خودرو می توانید مناسب ترین لاستیک سواری هدوی ساخت چین را خریداری نمائید که متناسب با شرایط محیط استفاده از خودرو سواری باشد.

معمولاً بر روی تایر سواری، یکسری مشخصات فنی مندرج می شود که به خریدار کمک می کند تا با توجه به آنها، خرید تایر سواری هدوی را داشته باشید.

تاریخ تولید تایر، حداکثر میزان فشار باد، حداکثر میزان حمل بار، حد مجاز سرعت، اندازه تایر، ترکیبات سازندۀ تایر، سطح ساییدگی تایر با سطح جاده، میزان سطح چسبندگی تایر هنگام توقف خودرو و همچنین میزان مقاومت حرارتی از انواع اطلاعاتی است که بر روی انواع لاستیک سواری هدوی درج شده است که خریدار را کمک می کند تا خرید بهترین لاستیک هدوی را داشته باشد.

لازم به ذکر است که تاریخ انقضاء تایر، همواره 4، 5 سال پس از تاریخ تولید می باشد و به همین جهت توجه به تاریخ تولید تایر، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بنابراین توجه داشته باشید که برخی از فروشندگان ممکن است لاستیک سواری کم مدت را با قیمت ارزان به فروش برسانند که در این صورت به هیچ عنوان به صرفه نخواهد بود. عرضه مستقیم لاستیک های سواری از طریق سایت انجام می گیرد.

مجموعه بازرگانی میر جعفری با استفاده از کادر پرسنل فروش مجرب، قادر به فروش انواع لاستیک سواری هدوی به صورت اینترنتی و کیفیت اصل می باشد.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()