تایر از جمله مهمترین لوازم خودرو است که بدون لاستیک، قادر به راه رفتن نمی باشد. خرید و فروش تایر با مشخصات فنی و برندهای خارجی و داخلی صورت می گیرد. تایر سواری دانلوپ، تایر اتسو، تایر سواری فالکن، تایر میشلن، تایر هد وی و تایر تری انگل از جمله معروف ترین انواع تایر خارجی است که در بازار، با قیمت مناسب عرضه می شود که متناسب با انواع برند خودرو، دارای تنوع محصولات لاستیک می باشند.

خرید و فروش انواع تایر

خرید و فروش تایر یک نیاز محسوب می شود چون تنوع برند و مدل خودرو در جهان بسیار زیاد می باشد، به همین دلیل نیاز است که متناسب با نوع و قدرت موتور خودرو، بهترین تایر خودرو را با مشخصات فنی خریداری نمائید که شتاب و توان کافی داشته باشند. با توجه به مشخصات ساخت لاستیک می توانید تجربۀ خرید مناسب ترین تایر سواری و کشاورزی و غیره را داشته باشید که بر روی سرعت حرکت خودرو تأثیر مثبت داشته باشد.

اندازه لاستیک (میزان قطر رینگ، فاق تایر، پهنا و رادیال)، میزان مقاومت حرارتی لاستیک نسبت به شرایط محیطی و اصطحکاک، نسبت چسبندگی تایر خودرو، حد سایش لاستیک، ترکیبات مواد اولیۀ ساخت لاستیک، میزان توان بار مجاز، توان سرعت مجاز و حداکثر میزان فشار باد از جمله انواع مشخصات فنی لاستیک است که بر روی تایر خودرو حک شده اند، که با توجه به آنها می توان مناسب ترین لاستیک را با قیمت ارزان خریداری نمود.

خرید تایر ارزان

خرید تایر ارزان، زمانی اتفاق می افتد که شما بتوانید از نمایندگی فروش انواع تایر، با برندهای معتبر خارجی و داخلی، اقدام به خرید لاستیک خودرو مورد نظر خود نمائید.برای اطلاع از فروش لاستیک سواری ارزان به سایت مراجعه نمایید. 

مجموعه بازرگانی میر جعفری با استفاده از کادر پرسنل متخصص، قادر به فروش انواع تایر سواری، تایر کشاورزی و ماشین آلات سنگین در تهران می باشد که برای رفاه حال مشتریان، بستر مناسبی برای خرید اینترنتی تایر خودرو را برای آنها فراهم نموده است.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()