خرید پارکت به عنوان یکی از بهترین گزینه های پوشش کف انواع ساختمان می باشد. خرید و فروش پارکت از گذشته تا به امروز طرفداران خاص خود را در سراسر جهان دارد و در برخی از موارد علاوه بر پوشش کف برای بخشی از دیوار نیز به کار برده می شود. اگر قصد خرید انواع پارکت را دارید، پیشنهاد می کنیم که اطلاعات خود را نسبت به شناخت انواع پارکت افزایش دهید تا بتوانید متناسب با نوع ساختمان، مناسب ترین نوع پارکت را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

خرید انواع پارکت

در حال حاضر امکان خرید انواع پارکت فراهم می باشد و بر اساس شرایط محیطی محل نصب پارکت، خرید پارکت چوبی و یا پارکت لمینت را انجام دهید. برای مکان هایی که در شرایط آب و هوایی خشک واقع شده اند، می توانید خرید پارکت چوبی را داشته باشید چون پارکت چوبی نسبت به آب مقاومت کمتری دارد و به همین دلیل در چنین شرایطی می توانید از انواع پارکت چوبی استفاده نمائید. این در حالی است که در مناطق شرجی و رطوبت خیز بهتر است خرید پارکت را داشته باشید چون مقاومت بالایی در برابر نفوذپذیری آب دارد. اگر تمایل به تغییر و نوسازی ساختمان دارید می توانید با خرید کفپوش پارکت در هزینه ها صرفه جویی کنید و در عین حال بر زیبایی دیزاین دکوراسیون ساختمان بیفزایید و طول عمر بنا را افزایش دهید.

قیمت خرید پارکت

قیمت خرید پارکت به کیفیت پارکت بستگی دارد. البته لازم به ذکر است که قیمت خرید پارکت لمینت ارزان تر از پارکت چوبی است و به همین دلیل طرفداران زیادی در  سراسر دنیا پیدا کرده است و بیشتر به فروش می رسد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با سال ها کسب تجربه در زمینۀ خرید و فروش انواع پارکت ، انواع پوستر دیواری ، کاغذ دیواری و ...، شرایط مناسبی را برای خرید پارکت به همراه گارانتی برای متقاضیان فراهم نموده است.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()