تابلو یکی از ساده ترین تجهیزات دکوری است که برای تزئین دکوراسیون به کار برده می شود و هیچ ساختمانی را نمی توان پیدا کرد که از انواع تابلو برای دیزاین دکوراسیون دیوار اتاق ها استفاده نکرده باشد. از نظر عام خرید تابلو نیاز به دانش و آگاهی ندارد و تمام افراد می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی انواع تابلو را بر روی دیوار اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق کودکان انتخاب نمایند با گذشت زمان به این حقیقت پی برده شد که انتخاب طرح تابلو در نمایش شخصیت صاحب ملک و همچنین کاربری ملک مؤثر می باشد.

خرید انواع تابلو

به عنوان مثال برای تزئین دکوراسیون اتاق کودکان، انواع تابلو کودکانه و فانتزی انتخاب می شود تا سازگاری بیشتری با روحیات کودکانه فرزندان وجود داشته باشد و با افزایش سن کودکان تمایل آنها به خرید تابلوهای کلاسیک بیشتر می شود. خرید انواع تابلو خط نیز می تواند به نوعی علاقه مندی فرد را نسبت به خط و شعر نشان دهد و یا نصب تابلو های کلاسیک و سنتی بر روی دیوار به نوعی نشان دهندۀ شخصیت فردی است که به سبک دکوراسیون کلاسیک علاقه مند می باشد. همچنین متناسب با مشاغل مختلف می توان انواع تابلو مشاغل را بر روی دیوار نصب نمود که نشان دهندۀ نوع کسب و کار باشد. در بیشتر اوقات می توان با یک نگاه به تابلوهای نقاشی و تابلوهای چاپ شده به نکات زیادی پی برد بدون اینکه نیاز به صحبت کردن باشد. 

قیمت تابلو

قیمت مدل های مختلف تابلو به جنس و نوع تابلو بستگی دارد. به عنوان مثال در بازار انواع تابلو نقاشی آبرنگ، تابلو نقاشی رنگ روغن، انواع تابلو پارچه ای، انواع تابلو چاپی، انواع تابلو سیاه قلم و غیره عرضه می شود که دارای قیمت متفاوتی می باشند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس برای تکمیل لیست تجهیزات دکوراتیو فروشگاه، انواع تابلو مدرن و کلاسیک را با قیمت ارزان و مناسب عرضه می کند.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()