توجه داشته باشید که پارکت لمینت از پلاستیک تشکیل نشده و حتی یک کفپوش تهیه شده از جنس وینیل نیز نمی باشد. اگر چه این کفپوش از مواد دیگری به جز چوب نیز تشکیل شده اما این الیاف در نوع مصنوعی نیستند. پارکت لمینت از مواد 100 درصد طبیعی تشکیل شده و همین موضوع سبب راه یابی آن به دکوراسیون منزل شده است. برای خرید اینترنتی پارکت لمینت  از طریق لینک اقدام نمایید.

مواد تشکیل دهنده پارکت لمینت چیست؟

رزین، چوب و کاغذ از ترکیبات لمینت ها می باشند. این موضوع نشان می دهد که لمینت نیز به اندازه پارکت طبیعی می باشد.

پارکت لمینت برای محیط های مختلفی از منزل مورد استفاده قرار می گیرد. این کفپوش ها در حال حاضر به خوبی به روزرسانی شده اند و دیگر شباهتی به کفپوش های قبلی نیز ندارند.

لایه زیرین لمینت به عنوان پشتیبان کفپوش مورد توجه قرار می گیرد. این پشتیبان برای تثبیت پارکت بر روی کف مورد استفاده است. لایه میانی این نوع پارکت نیز از جنس HDF بوده و چگالی قابل توجهی دارد. لایه بالایی این لمینت نیز از جنس کاغذ بوده و این کاغذ به رزین ملامین آغشته شده است. از این کاغذ به عنوان کاغذ آغشته دکوراتیو نیز یاد می شود.

مواد تشکیل دهنده پارکت لمینت

لمینت ها در نوع مقاومت نیز با یکدیگر تفاوت دارند. وجود HDF در آن ها سبب می شود که این کفپوش ها سنگین باشند. این موضوع کفپوش چوبی را بدون لرزش خواهد کرد.

این کفپوش چوبی در برابر آب، ضربه و ... مقاومت بالاتری دارد. همین موضوع اهمیت پارکت لمینت را نسبت به دیگر کفپوش ها بیشتر خواهد کرد. برای خرید انواع پارکت لیزارد به سایت فروشگاه اینترنتی رونیا مراجعه نمایید. 

پارکت لمینت و پارکت از نظر نصب هیچ نوع تفاوتی با هم ندارند. در واقع برای نصب هر دو نوع کفپوش از سیستم کلیک استفاده می شود. مراحل نصب لمینت نیز بسیار ساده و آسان بوده و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

برای اینکه بتوانید کفپوش مستحکمی در برابر ضربه، رطوبت، نور، گرما و خراش داشته باشید، باید به کیفیت متریال کفپوش توجه نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()