ویدئو پروژکتور ها انواع مختلفی دارند و هر یک برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع می توان گفت تفاوت ویدئو پروژکتورها، تفاوت در قابلیت ها و مشخصات فنی آن هاست و همین تفاوت ها، کاربرد ها و مزایای مختلفی را برای ویدئو پروژکتورها فراهم می کند. در این متن می خواهیم به بررسی یکی از انواع ویدئو پروژکتورها، یعنی ویدئو پروژکتور چند رسانه ای بپردازیم ویژگی ها و کاربرد های آن را بیان کنیم.برای  خرید انواع ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های ویدئو پروژکتور چند رسانه ای 
این مدل  از ویدئو پروژکتورها در واقع بزرگترین نوع از ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار هستند
و جزو  ویدئو پروژکتورهای همه کاره محسوب می شوند.
بیشترین موارد کاربرد ویدئو پروژکتور چند رسانه ‌ای برای نمایش پاور پوینت ها در سالن های همایش، سمینار و  نمایش فیلم ها و کلیپ های ویدئویی در مراسم عروسی، نمایش اسلاید های عکس ‌ها و فیلم‌ ها در مراسم‌ های مختلف و ... استفاده می شود. این نوع از ویدئو پروژکتورها  قابل حمل هستند و وزنی در حدود یک کیلوگرم دارند و می‌توان به راحتی آن  ها را جا به جا نمود.
در مورد شدت روشنایی آن ها نیز می توان گفت که در محدوده ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ لمن  هستند.
مدل های مختلف ویدئو پروژکتور چند رسانه ای دارای تکنولوژی های مختلفی در لامپ شان هستند و یکی از تفاوت های آن ها، متفاوت بودن لامپ هر یک از پروژکتورهاست. با توجه به محیطی که قرار است از ویدئو پروژکتور استفاده شود و با در نظر گرفتن  نوع کاربرد آن، باید حتماً ویدئو پروژکتور مناسب انتخاب شده و مورد استفاده قرار بگیرد.برای خرید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی از طریق لینک به سایت فروشگاه نی زا کالا مراجعه کنید.

ویدئو پروژکتور های چند رسانه ای بهترین نوع از ویدئو پروژکتورها برای نمایش فایل های چند رسانه ای هستند و بیشتر برای اساتید و سخنرانان آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()