لاستیک دولتی

سالهاست که به علت افزایش ناگهانی قیمت تایر ها به دلایل نوسانات ارزی و افزایش قیمت مواد اولیه، ثبت نام لاستیک دولتی به عنوان یک پیشنهاد و امتیاز ویژه برای مالکان انواع خودرو ها مطرح شد، به طوریکه این افراد با ارائه مدارک ثبت نامی و مراجعه به آدرس وب سایت نمایندگی های مجاز می توانند برای خودرو خود اقدام به خرید تایر با نرخ دولتی نمایند. تایر ها از جمله تجهیزات مصرفی هستند، که در صورت استهلاک و فرسودگی به دیگر قطعات سیستم انتقال قدرت نیز ممکن است آسیب برسانند و هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو ها ار دو چندان نمایند، اهمیت تایر ها تا در حرکت خودرو ها به حدی بالاست که همراه داشتن یک لاستیک یدکی در طول رانندگی یکی از ملزومات اساسی است که رانندگان با خود حمل می کنند. قیمت انواع لاستیک دولتی بر اساس کیفیت ساخت، برند سازنده و متریال مصرفی آن تعیین می شود، برای مثال هزینه خرید تایر های بایاس نسبت به رادیال بسیار ارزان تر می باشد، و البته این تایر ها از کیفیت و ایمنی پایین تری نیز برخوردار هستند.

در عرضه لاستیک دولتی تمامی کمپانی های داخلی لاستیک سازی در حال فعالیت هستند، و از طریق شعب نمایندگی و مراکز معتبر فروش خود ثبت نام های اولیه را برای آماده سازی و ارسال سفارشات با نرخ دولتی انجام می دهند. متقاضیان خرید لاستیک دولتی می توانند با پر کردن فرم ثبت نامی که شامل مشخصات فردی و اطلاعات خودرو تایر می شود، می توانند با ارزان ترین قیمت لاستیک مورد نظر خود را در ظرفیت مشخص شده کارخانه سفارش دهند و تاریخ معین تحویل بگیرند.

فروشگاه آنلاین یوزپلنگ از معتبر ترین مراکزی است که  نمایندگی فروش لاستیک دولتی در برند های منتخب داخلی نظیر لاستیک های کویر تایر ، یزد تایر، بارز، ایران تایر و دنا را دارد، و متقاضیان ثبت نام و خرید تایر در برند های ذکر شده کافی است در وب سایت این مرکز ثبت نام و اطلاعات خود را ثبت نمایند، تا در اولین فرصت این سفارشات از طریق کارخانه ارسال شود.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()