ایران تایر

تایر بی ترید از مهمترین تجهیزات و لوازم یدکی خودرو ها به حساب می آید، که اهمیت آن ها را به الزام داشتن تایر زاپاس در هنگام رانندگی برای حفظ تعادل خودرو و ایمنی حرکت آن در صورت خرابی یکی از تایر ها می توان درک کرد. ایران تایر از اولین شرکت های تولید انواع تایر و تیوپ در کشور است، که با بیش از نیم قرن تجربه در این صنعت توانسته به عنوان یک برند نام آشنا و قابل اعتماد محصولات خود را در انواع تایر های سواری، کشاورزی، راهسازی، اتوبوسی و باری به بازار های داخلی عرضه می کند و سالهاست که توانسته مشتریان خود را به دلیل کیفیت بالای تولیدات، میزان چسبندگی و ترمز گیری عالی، نرمی مناسب و  وزن سبک حفظ نماید. قیمت لاستیک ایران تایر بر حسب نوع تایر و متریال مصرفی متغیر می باشد، برای مثال انواع تایر های بایاس این شرکت در مقایسه با رادیال از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

صنایع ایران تایر با تولید سالانه بیش از 30000 تن انواع تایر های رادیال نخی، بلت سیمی و بایاس به خوبی پاسخگوی نیاز بازار های داخلی می باشد. این مجموعه صنعتی با واردات بهترین و مدرن ترین ماشین آلات تولید انواع لاستیک با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا از شرکت های اروپایی، کیفیت تولیدات خود را در این زمینه تولید تایر های رادیال چندین برابر نموده است. خرید انواع لاستیک ایران تایر در هر دو نوع رادیال و بایاس در بازار های داخلی از فروش نسبتا پایدار و خوبی برخوردار است، این شرکت معتبر داخلی با استفاده از بهترین مواد اولیه و تضمین کیفیت تولیدات خود همواره توانسته است مشتریان وفادار خود را حفظ نماید، و رضایت آن ها را با افزایش بهره وری تولیداتش جلب نماید.

فروشگاه آنلاین یوزپلنگ از معتبرترین نمایندگی های عرضه و فروش انواع لاستیک ایران تایر با مناسب ترین قیمت می باشد، که متقاضیان خرید محصولات ایران تایر با مراجعه به آدرس الکترونیک آن می توانند سفارشات خود را ثبت نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()