اکنون که با فون عکاسی آشنا شدیم، بهتر است چند نکته را بررسی کنیم و کمی هم درباره‌ی دلایل استفاده از آن مطلع شویم. آیا عکاسان تنها به دلایل اقتصادی تمایل به استفاده از فون‌های عکاسی دارند؟‌ یا دلایل دیگری نیز برای استفاده از آن‌ها وجود دارد؟

مزایای استفاده از  فون عکاسی

  • ماندگاری. یکی از مزایای فون عکاسی دوام و ماندگاری بالاست. در صورتی که فون باکیفیت باشد و خوب از آن مراقبت شود می‌تواند به مدت زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. برای مثال پارچه‌های چند‌لایه و محکم یا حتی فون‌های وینیل می‌توانند عمری طولانی داشته باشند.
  • تنوع رنگی. رنگ در عکاسی از اهمیت زیادی برخوردار است. فون عکاسی به ویژه اگر ساده و بدون طرح باشد می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. با تنظیمات نور یا بریدن بخشی از فون می‌توان پس‌زمینه‌ای در رنگ‌های متفاوت ایجاد کرد.
  • یک‌پارچگی. فون‌های عکاسی پس‌زمینه‌ای یک‌دست را در اختیار شما قرار می‌دهند که این امر مخصوصا در عکاسی پرتره بسیار کاربرد دارد. استفاده از فون به دلیل فراهم کردن نمایی کلاسیک و شکیل، برای پرتره‌های سطح بالا بسیار موثر است.
  • قابلیت تطبیق‌پذیری. فون‌های کاغذی در رنگ‌های متنوعی موجودند و اگر کثیف شوند می‌توان به راحتی بخش بی‌استفاده را جدا کرد و با جایگزینی، مجددا از آن‌ها استفاده کرد. از دیگر موارد مهم و کاربردی فون عکاسی می‌توان به این نکته اشاره کرد که اگر عنصری ناخواسته در صحنه‌ی عکاسی وجود دارد می‌توان با همین پرده آن را پوشاند. اگر هم در استودیو باشید به راحتی و با تغییر فون می‌توانید تصاویر متفاوتی ثبت کنید.
  • قابلیت حمل. از آن‌جایی که اکثر فون‌ها را می‌توان به راحتی جابجا کرد این ویژگی را نیز باید به عنوان یکی از مزایای فون‌ عکاسی در نظر گرفت.

افزون بر این موارد پیش‌تر هم به این موضوع اشاره شد که استفاده از فون موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه و بالا رفتن کیفیت تصویر نهایی می‌شود.فروشگاه فوکوس نگار فروشنده انواع تجهیزات نورپردازی و عکاسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()