در میان تمامی شرکت های تولید کننده انواع ماشین آلات راهسازی و استراج از معادن شرکت صنایع کوماتسو  دارای اعتبار و جایگاه ویژه ای است، و در بالاترین کلاس های جهانی و در کنار برترین تولیدکنندگان قرار گرفته است. این برند مطرح و معتبر ژاپنی با عرضه تمامی قطعات کوماتسو در تمامی ماشین آلات خود توانسته مقاومت و طول عمر آن ها را افزایش دهد، و محبوبیت و اعتماد خریداران را نسبت به ماندگاری و خدمات پس از فروش این محصولات جلب نماید.  برند کوماتسو در تمامی بازار های جهانی از محبوبیت و اعتبار ویژه ای برخوردار است، و میزان تقاضای قطعات کوماتسو نسبت به دیگر ماشین آلات بسیار بالاتر است، که این امر سبب ورود اجناس بی کیفیت و تقلبی در بازار شده است، که کیفیت و دوام پایین تری دارند، و هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین آلات راهسازی را بالاتر می برد. بنابراین متقاضیان خرید و فروش قطعات کوماتسو باید کیفیت و اصالت کالا را مورد ارزیابی قرار داد، تا بتوان با همان کیفیت اولیه کار با این ماشین آلات را ادامه داد.

انواع قطعات کوماتسو در تمامی ماشین آلات این شرکت نظیر، دامپتراک، بیل مکانیکی، بلدوزر و لودر با کیفیت کمپانی سازنده تولید و به بازار های جهانی عرضه می شود، تا  این کمپانی ژاپنی بتواند بازار خود را حفظ نماید. از ریزترین تا بزرگترین قطعات کوماتسو  توسط کمپانی سازنده تولید می شود، برای مثال می توان به  کابین، تسمه سفت کن، چهارشاخ بلدوزر، بابکت، سیستم هیدرولیک، برقی، قطعات موتوری، سوپاپ، سیلندر، پوسته دیفرانسیل  و غیره اشاره کرد.   قیمت قطعات کوماتسو اصل و اورجینال متناسب با نوع ماشین آلات این کمپانی، نوع قطعه، کیفیت ساخت و مدل ماشین تعیین می شود، و کیفیت این قطعات با قطعات اصلی برابری می کند، و  دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

فروشگاه آنلاین هیدروسنتر از معتبرترین مرکز خرید قطعات ماشین آلات راهسازی اصل این شرکت می باشد، که نمایندگی پخش این محصولات را دارد و تمامی قطعات این شرکت معتبر را با گارانتی معتبر عرضه می کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()