عوامل موثر بر قیمت لاستیک خودرو:

از انواع مختلف لاستیک، برخی از محصولات مورد علاقه شما ساخته می شوند. در واقع لاستیک ماده ای است که تنها مختص تولید لاستیک خودرو نمی باشد بلکه کاربرد های زیادی دارد. این مقاله به توضیح قیمت لاستیک خودرو بادوام  خواهیم پرداخت اما قبل از آن باید کمی بیش تر با لاستیک ها آشنا شویم. لاستیک همان چیزی است که یک ماشین را به جاده وصل می کند. آن ها کششی را فراهم می کنند که به خودرو اجازه می دهد جلوی خود را بگیرد، به جلو حرکت کند و چرخش کند. داشتن لاستیک های اشتباه یا غیر ایمن روی اتومبیل مانند پوشیدن کفش های اشتباه است.

 استفاده از لاستیک های اشتباه، عواقب بسیار جدی تر دارد. لاستیک ها پنج قسمت اصلی دارند. مهره که در واقع یک کابل فولادی است که در لاستیک پیچیده می شود به امتداد لبه ی داخلی تایر می رود و تایر را به چرخ نگه می دارد. هر چه پلاستیک ها بیش تر باشد، تایر قوی تر می شود. بعضی از لاستیک ها دارای تسمه های فولادی در زیر آج هستند و به آن دسته از لاستیک ها، شعاع های کمربند فولادی گفته می شود. تسمه های فولادی به مقاوم تر بودن تایر در برابر سوراخ ها کمک می کنند. به علاوه، کمربند ها هم چنین به صاف نگه داشتن تایر کمک می کنند که باعث افزایش مقدار لاستیک در تماس با جاده می شود. این امر باعث افزایش کشش خودرو می شود و باعث می شود خودرو ایمن تر باشد.  برای خرید لاستیک صنعتی و راه سازی  به سایت مراجعه کنید.

مهم ترین عامل بر قیمت لاستیک خودرو:

قیمت لاستیک خودرو ، با توجه به شرکت سازنده ی آن بسیار متغیر است. در واقع اگر ما یک لاستیک قوی ساخته شده در یک شرکت معتبر را انتخاب نماییم، باید انتظار داشته باشیم که قیمت لاستیک خودرو بیش تر از سایر نمونه باشد. از این رو می توان بعد از کیفیت مهم ترین عامل موثر بر قیمت لاستیک خودرو را شرکت سازنده ی تایر دانست. عوامل بسیار زیادی بر قیمت لاستیک خودرو تاثیر دارند که ذکر آن ها در حوصله ی این مقاله نمی گنجد. فروشگاه لاستیک هم پا ، انواع لاستیک باکیفیت را با قیمت ارزان به شما عرضه می دارد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()