خرید لاستیک به جنبه های زیادی از وسیله نقلیه و عادت های رانندگی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر شما در غرب زندگی می کنید، لاستیک های زمستانی با لاستیک نرم تر طوری که برای چسباندن روی یک سطح لغزنده طراحی شده باشد، برای شما مناسب است. اگر منزل شما در شرق ایران است، لاستیک های زمستانی هیچ معنی ندارد، در حالی که لاستیک های تابستانی (ساخته شده از لاستیک سخت تر و سفت تر) ممکن است در گرمای طولانی مدت بیش تر دوام داشته باشند. پس خرید از  مرکز خرید لاستیک باید با توجه به محل زندگی باشد.

در خرید لاستیک مانند خرید لاستیک سنگین و اتوبوسی و... باید بدانید چه موقع تعویض لاستیک های شما رسیده است: لازم نیست یک مکانیک با تجربه باشید که به اندازه ی کافی اطلاعات داشته باشد. یک فرد مبتدی نیز باید بداند چه وقت، زمان خرید لاستیک جدید فرا رسیده است. برای به دست آوردن این اطلاعات مهم است که لوازم یدکی خود را نیز بررسی کنید. زمان خرید تایر جدید مصادف با صاف شدن تقریبی آج ها و شیار های آن است.

خرید لاستیک مناسب با خودروی شما:

شاید بزرگ ترین اشتباهی که مصرف کنندگان مرتکب می شوند، انتخاب لاستیک نا مناسب باشد. این امر به راحتی میسر نیست بلکه باید تمام معیار های یک لاستیک خوب را در هنگام خرید لاستیک جدید در نظر داشته باشید. برای خرید لاستیک مناسب باید به کد های موجود در حاشیه ی تایر خود که ترکیبی از حروف و اعداد است نگاهی بیندازید. این کد ها اندازه، نوع و عملکرد تایر را نشان می دهند. اولین شماره سه رقمی در اندازه تایر به عرض تایر اشاره دارد. به عنوان مثال، اندازه تایرهایFord Escape، 235/45 R19 است، می توان نتیجه گرفت که عرض تایر 235 میلی متر است در واقع نسبت ابعاد سطح مقطع تایر به عرض آن می باشد. حرف "R" در اندازه ی تایر مخفف Radial است، به این معنی که لایه ها به صورت شعاعی در طول تایر کار می کنند. پس در زمان خرید لاستیک مناسب به این کد ها توجه کافی داشته باشید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()