خرید کاغذ دیواری بر اساس دیزاین داخلی ساختمان صورت می گیرد. کاغذ دیواری به عنوان یکی از قدیمی ترین وسایل دیوارپوش است که با هدف تزئین و طراحی دکوراسیون داخلی طراحی شده است. در حال حاضر انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی عرضه می شود که دارای ویژگی های خاص می باشند. خیلی از افراد از یکنواختی دکوراسیون داخلی خسته شده اند و به همین دلیل در صدد استفاده از لوازم دکوراتیو می باشند. نصب کاغذ دیواری نیز می تواند به عنوان ساده ترین راه حل برای خروج از این یکنواختی محسوب شود. برای خرید انواع کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک

خرید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک گسترش یافته است چون افراد زیادی علاقه مند به تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان می باشند. متناسب با سبک دکوراسیون داخلی مدرن می توان از جدیدترین سبک های چاپ کاغذ دیواری مدرن استفاده نمود. کاغذ دیواری طرح سه بعدی گل، کاغذ دیواری طرح اشعار و خطوط نستعلیق از جمله انواع کاغذ دیواری مدرن می باشد که می توانید برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب و سالن پذیرایی استفاده نمائید. اگر قصد خرید کاغذ دیواری کلاسیک را دارید می توانید از میان آلبوم های کاغذ دیواری کلاسیک، مناسب ترین طرح کاغذ دیواری را انتخاب نمائید. همچنین در صورت نیاز و سلیقۀ شخصی می توانید خرید کاغذ دیواری خاص سفارشی نیز داشته باشید.برای خرید انواع کاغذ دیواری کودک و نوجوان  به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید کاغذ دیواری

قیمت خرید کاغذ دیواری به کیفیت جنس کاغذ دیواری و اندازه کاغذ دیواری بستگی دارد. با توجه به افزایش روز افزون طرح های مختلف کاغذ دیواری، امکان خرید کاغذ دیواری ارزان برای مشتریان فراهم شده است. با مشاهدۀ آلبوم های کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک، می توانید در نهایت شیک ترین طرح کاغذ دیواری را برای تزئین داخلی دکوراسیون انتخاب نمائید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با سال ها تلاش مفتخر است که علاوه بر پخش کاغذ دیواری در تهران، در سایر شهرستان ها نیز با قیمت مناسب به فروش می رساند.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()