شیلنگ شیلان یکی از لوازم تأسیسات می باد که دارای انعطاف پذیری بالا می باشد که جایگزین لوله و زانویی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در بازار انواع شیلنگ شیلان عرضه می شود که در اتصالات خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. انواع شیلنگ فن کوئل، شیلنگ پیسوار و شیر پیسوار نمونه هایی از انواع شیلنگ شیلان می باشد که برای مصارف مختلف لوله کشی مورد استفاده قرار گرفته می شود.برای خرید از مرکز فروش شیلنگ شیلان  به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش شیلنگ شیلان

شیلنگ های شیلان به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد بیشتر در سیستم های تهویه هوا، سیستم های برودتی و حرارتی، لوله های انتقال سیالات و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. شیلنگ های شیلان دارای ویژگی های اختصاصی می باشند که متناسب با نوع کارایی در تأسیسات مختلف به کار گرفته می شود. نکتۀ مهمی که در رابطه با مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ شیلنگ های شیلان این است که از استیل استنلس برای ساخت چنین شیلنگ هایی استفاده می شود که در برابر فشار، جذب ارتعاشات و همچنین انبساط از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. قابل ذکر است که شیلنگ شیلان از نظر ظاهر نیز زیبا است و دارای درخشندگی خاصی می باشد.

قیمت شیلنگ شیلان

قیمت شیلنگ شیلان به نوع شیلنگ و کاربرد شیلنگ بستگی دارد. به عبارتی نمی توان قیمت مشخصی را از پیش بیان نمود. انواع شیلنگ شیلان بزرگ و کوچک عرضه می شود که متناسب با کارایی های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. شیلنگ های شیلان از نظر کیفیت معمولاً مستحکم می باشد که هرنگام خرید شیلنگ شیلان باید توجه داشته باشید که جنس استیل استنلس را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید. برای خرید و فروش شیلنگ به سایت مراجعه کنید. 

گروه لوله و اتصالات صنعت پایپ به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کنندۀ تجهیزات تأسیساتی در ایران می باشد که پخش انواع شیلنگ شیلان را با بهترین متریال عرضه می کند.

 

آدرس: تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل : info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش: 09128994542

شماره واتس آپ: 09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()