گروت ماده ای متشکل از سیمان و سنگدانه یا ماسه است که در کنار این دو افزودنی های دیگر نیز اضافه شده که این ماده با آب سیالی را تشکیل می دهد که از آن می توان در درز ها و ترک ها و پر کردن منافذ استفاده کرد. گروت در سه دسته ی گروت اپوکسی و گروت سیمانی و گروت پلیمری وجود دارد  که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند. برای خرید اینترنتی گروت به صورت مستقیم از طریق لینک به سایت مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید و یا در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد محصولات با همکاران ما تماس بگیرید.

استفاده از گروت

ماده گروت را بر روی سطح تمیز استفاده می کنند و در دو نوع گروت سیال و گروت خشک به کار می گیرند که روش گروت سیال راحت تر بوده و مقاومت بالاتری خواهد داشت. در روش گروت خشک ، مقداری گروت را در محل مربوطه به شکل تراکمی قرار می دهند و در گروت سیال نیز ماده گروت را در محل مربوطه می ریزند که می تواند دارای عمق نیز باشد که این روش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ماده گروت دارای چسبندگی خوبی است که برای پوشاندن ترک ها مناسب بوده و از بیشتر شدن ترک نیز جلوگیری می کند. با استفاده از خرید انواع افزودنی های بتن , گروت فضای بین سازه را نیز پر می کنند که با مقاومتی که دارد کارساز می باشد و دوام بالایی دارد.

شرکت کران کاو بتن ایران از تولیدکنندگان محصولات بتنی و سازه ای بوده که در این بخش محصولات خود را به فروش می رساند. این مرکز خود تولید کننده و فروشنده لوده و قیمت ارزانی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. این مرکز محصولاتی با کیفیت را به تولید می رساند که هدف اصلی را جلب رضایت مشتریان قرار داده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()