ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T1 یکی دیگر از مدل های پرفروش ویدئو پروژکتور است که دارای منوی جدید می باشد. در حال حاضر ویدئو پروژکتورهای اندرویدی به عنوان پرفروش ترین ویدئو پرژکتورها محسوب می شوند چون دارای مزایای متعدد می باشند که مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است.

مزایای ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T1

مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T1 پروژکتوری است که سبک و بسیار کاربردی است که دارای کیفیت بالا می باشد. از مشخصات فنی این ویدئو پروژکتور اندرویدی می توان به ابعاد 170*116*63 میلی متر، وزن 0.27 کیلوگرم، لنز LED، زوم، کنتراست 1:1000، وضوح تصویر nHD 360*640، قابلیت پخش مستقیم (فیلم، صدا و اسناد)، دارای اتصالات پورت HDMI، پورت آدیو، پورت VGA، پورت USB، ورودی میکروفن، بلندگو، ریموت کنترل و .... اشاره نمود.

قیمت ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T1

قیمت ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T1 به دلیل نوسانات بازار دارای قیمت ثابت نمی باشد ولی با توجه به ویژگی هایی که دارد دارای قیمت مناسب می باشد و تا حد قابل قبولی می تواند نیاز شما را در رابطه با استفاده از ویدئو پروژکتور با کیفیت مرتفع سازد. برای خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T1 می توانید به فروشگاه های اختصاصی فروش ویدئو پروژکتور و دستگاه های دیجیتالی مراجعه کنید.

 با استفاده از این وسیله می توان تصاویر را بزرگ تر نمایش داد و بهترین گزینه برای آموزش، جلسات کنفرانس، همایش ها، بازی با پلی استیشن و غیره می باشد. در بازار انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی عرضه می شود که دارای مشخصات فنی متفاوت می باشند که متناسب با توان مالی و نیاز مجموعه می توانید مناسب ترین ویدئو پروژکتور اندرویدی را با امکانات بروز خریداری نمائید.  برای خرید و فروش ویدئو پروژکتور به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از فروشگاه های بزرگ عرضۀ دستگاه های تصویری چون انواع ویدئو پروژکتور در تهران می باشد. این مجموعه شرایط مناسبی را برای خرید اینترنتی انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی فراهم نموده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()