شماره سیم به عنوان تجهیزاتی است که برای تفکیک و شناسایی سیم و کابل ها از یکدیگر طراحی شده اند. فروش شماره سیم بیش از گذشته مورد استقبال قرار گرفته است. شماره های سیم از حروف انگلیسی و اعداد تشکیل شده است که با هدف افزایش امنیت سیم کشی تابلوهای برق، مخابرات و غیره طراحی شده اند. با خرید انواع شماره سیم می توان سرعت عملکرد تکنسین های مونتاژ سیم و کابل کشی را افزایش داد.

خرید انواع شماره سیم

خرید انواع شماره سیم را می توان با خرید حروف و شماره سیم حلقوی بسته EC- # و خرید حروف و شماره سیم تخت بسته EC-J تجربه کنید. هر کدام از این دسته بندی های شماره سیم دارای ویژگی های اختصاصی می باشند که هنگام شماره گذاری باید رعایت گردد. معمولاً جنس شماره های سیم از PVC است که دارای خاصیت گرید نرم با رنگ بندی زرد و علائم مشکی می باشد. فروش شماره سیم کمک می کند که تکنسین های اجرای جدول نقشه سیم کشی بتوانند با سرعت بیشتری کابل های مختلف را از یکدیگر تشخیص دهند. در نتیجه به راحتی می توانند مسیرهای مونتاژ را کنترل نمایند و صحت نصب آنها را مورد بررسی قرار دهند.

قیمت شماره سیم

در بازار انواع شماره سیم تولید می شود که از مواد اولیۀ مقاوم دربرابر حرارت بالا و منعطف ساخته می شوند. با نصب شماره سیم می توان رفع عیوب تابلوهای برق، تابلوهای مخابرات و شبکه های محلی و غیره را با سرعت قابل توجهی مرتفع ساخت و دارای مزایای متعددی می باشد. همچنین با خرید انواع شماره سیم می توان امکان توسعه کابل کشی را با سرعت بیشتری انجام داد . برای خرید شماره سیم PT  از طریق لینک اقدام نمایید.

شرکت پارتکس سوئد به عنوان یکی از شرکت های تأمین در حوزۀ لیبل و شماره های کابل و سیم فعالیت می کند و امکان خرید انواع حروف و لیبل سیم را با قیمت ارزان و طول عمر بالا فراهم نموده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()