درب اتوماتیک شیشه ای نسل جدید از درب ها هستند که دارای چشمی هستند و می توان به وسیله ی ریموت مخصوص آن را باز و بسته کرد، همین طور درب اتوماتیک شیشه ای دارای سنسور بوده و در زمان قرار گیری افراد حرکت را تشخیص داده و باعث باز شدن درب می گردد. این درب ها که قدرت تشخیص بالایی دارند مانع از برخورد با افراد می شوند. استفاده از درب های اتوماتیک شیشه باعث عبور و مرور آسان در مراکز پر تردد شده است. امروزه مراکز بسیاری را مشاهده می کنیم که از این درب های اتوماتیک وار استفاده می کنند زیرا بستن درب مسئله ی دشواری بوده و زمانی که افراد زیادی مراجعه کننده وجود داشته باشد از کنترل خارج می گردد و موجب باز ماندن درب می شود. برای اطلاع از ساخت درب اتوماتیک شیشه ای به سایت مراجعه کنید.

درب های اتوماتیک شیشه ای در دسته بندی درب اتوماتیک شیشه ای لولایی ، درب اتوماتیک شیشه ای تاشو ، درب اتوماتیک شیشه ای ، درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی، درب اتوماتیک شیشه ای فریم لس و.... در بازار یافت می شوند. پیاده سازی هر یک از درب های اتوماتیک شیشه ای با توجه به محل قرار گیری مرکز و فضای مورد نیاز هر یک از درب ها تعیین می گردد. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای یونیک  از طریق لینک ها اقدام نمایید.

تولید درب اتوماتیک شیشه ای

شرکت های تولید کننده ی درب اتوماتیک این درب ها را در مدل های متنوع بر اساس درخواست مشتری می سازند. شرکت فنی مهندسی فهام در سازنده ی انواع درب های اتوماتیک است که برای تولید درب ها از متریال مرغوب و باکیفیت استفاده می کند و تمام تلاش خود را در جهت رضایت کامل مشتریان خود به عمل می آورد. برای مشاهده ی انواع درب اتوماتیک شیشه ای و سفارش درب مورد نیاز با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار عالی از طریق لینک ها به سایت مراجعه فرمایید. 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()