پرینتر بیکسلون چیست:

معرفی پرینتر بیکسلون:

در این مقاله به بحث در مورد معرفی پرینتر بیکسلون می پردازیم.انواع مختلف پرینتر بیکسلون راه حل مناسبی برای هر سازمانی که به دنبال ارائه خدمات عالی به مشتری های خود می باشد. بیکسلون، ارائه دهنده راه حل جهانی برای چاپ، توانسته تعدادی سخت افزار و چاپگر در اختیار قرار دهد تا به همه مشاغل اعم از مشاغل بزرگ و کوچک، رسیدهای چاپی و سفارشات کمک کند.آنها با افزایش مدام نوآوری در پیشرفت چاپگرهای خود، مراکز بزرگی از چاپگرهای مفید ایجاد کرده اند. برای خرید از مرکز فروش پرینتر بیکسلون به سایت مراجعه کنید.

بیکسلون یک شرکت کره ای است که تولیداتی در زمینه پرینترهای پوز و فیش، پرینتر و لیبل پرینترهای رو میزی داشته باشد که یکی از با کیفیت ترین چاپگرهای موجود در بازار است که در فروشگاه ها، مراکز گمرکی، داروخانه ها و غیره از آن بهره مند شد.

بیکسلون در طی 18 سال از شروع فعالیت خود توانسته به یکی از برندهای مهم در زمینه پرینت و چاپ گردد.از جمله مواردی که بیکسلون را از دیگر نمونه های موجود در بازار جدا کرده است ، کیفیت پرینتر و کارایی و دوام آنهاست.امروز بیکسلون روی قسمت های مقاومتی پرینترهای خود بسیار فعالیت می کند. پرینتر بیکسلون را می توان به چند صورت دسته بندی نمود

انواع پرینتر از نظر چاپ:

-لیبل زن ها

-فیش زن ها

-بارکد زن ها ( می تواند فیش یا لیبل هم چاپ کند )

پرینتر بیکسلون به دلیل کیفیت بالایی که دارد همواره مورد توجه صاحبان مشاغل بوده و از نظر خرید و فروش رونق بسیار دارد.پرینتر بیکسلون از عمر مفید طولانی و مقاومت بدنه نیز برخوردار است.موبایل پرینتر بیکسلون یکی دیگر از انواع محصولات بیکسلون می باشد که خود شامل چند مدل می باشد.موبایل پرینتر به اندازه ای کوچک است که به راحتی در دست چای میگیرد. برای اطلاع از  فروش اینترنتی پرینتر به سایت مراجعه کنید.

در انتها به بررسی یکسری از مزایای کلی انواع پرینتر بیکسلون می پردازیم:

مزایا:

-کیفیت چاپ

-سرعت چاپ

-مجهز به رابطUSB

-مقاوم در برابر سقوط از ارتفاع

و غیره.

شرکت تجهیزات در جهت رضایتمندی مشتریان خود تمامی محصولات را با قیمت ارزان به دست شما می رساند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()