خلال کن از تجهیزات آشپزخانه می باشد که با هدف خلال کردن سیب زمینی به کار گرفته می شود. با استفاده از از دستگاه خلال کن در آشپزخانه های صنعتی به راحتی می توان سرعت و راندمان کاری را افزایش داد و سیب زمینی های زیادی را در مدت زمان کوتاه خلال نمود. انواع خلال کن در بازار تجهیزات آشپزخانه فروخته می شود که می توانید پس از بررسی کامل ویژگی های دستگاه خلال کن، مناسب ترین خلال کن را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای خرید از  نمایندگی فروش خلال کن به سایت مراجعه کنید.

انواع دستگاه خلال کن

دستگاه خلال کن در دو دستۀ خلال کن برقی و خلال کن دستی تقسیم بندی می شود. نحوۀ کار با هر کدام از دسته های خلال کن بسیار ساده می باشد ولی حجم کار آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. به عنوان مثال از دستگاه خلال کن برقی از آشپزخانه های بزرگ صنعتی استفاده می شود تا حجم بالایی از سیب زمینی ها در مدت زمان کوتاهی خلال شود. از برندهای معروف خلال کن می توان به خلال کن براکس، خلال کن الکتروکار، خلال کن مینروا، خلال کن امگا و خلال کن فاما اشاره نمود. هر کدام از برندهایی که در بالا به آنها اشاره نمودیم، بهترین دستگاه های خلال کن و تجهیزات آشپزخانه را با کیفیت عالی تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند تا سرعت فعالیت های آشپزخانه افزایش یابد. برای اطلاع از  قیمت انواع خلال کن برقی  به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید خلال کن

قیمت خلال کن متناسب با انواع دستگاه خلال کن متنوع می باشد. علّت عمدۀ تفاوت قیمت انواع خلال کن در آلیاژ بدنه، کیفیت تیغه های به کار رفته و ظرفیت مخزن ورودی خلال کن دارد. از این رو در بازار شاهد فروش خلال کن با قیمت مناسب و گران می باشیم.

برای مشاهدۀ انواع دستگاه خلال کن می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه تجهیزات مراجعه کنید و از قیمت خرید خلال کن مطلع گردید. 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()