در مزارع و باغات بزرگ برای اینکه بتوان به درختان و همچنین گیاهان آبرسانی کرد  اگر از روش های سنتی و قدیمی استفاده شود مطمئنا به نیروی انسانی و همچنین هزینه های زیادی نیاز است که از این رو در حال حاضر دیگر کمتر کشاورز و مزرعه داری را میتوان یافت که از این روش ها برای آبیاری استفاده کند و بیشتر آنها  به روش های نوین مانند آبیاری با نوار آبیاری قطره ای روی آورده اند. نوار آبیاری قطره ای از جمله تجهیزات مناسب برای آبیاری به صورت قطره ای میباشد که میتواند یک زمین زراعی بزرگ را آبرسانی کرده و همچنین نیازی به استفاده از نیروی انسانی نیز بدین منظور وجود نداشته باشد.  نوار آبیاری قطره ای این مزیت را بوجود می آورد تا آب به تمام زمین وارد شود و نقطه ای از آن باقی نماند که همین موضوع رشد یک نواخت گیاهان را در پی خواهد داشت. آبیاری با این روش همچنین در مدت زمان کوتاهتری انجام میشود زیرا آب در یک زمان به ریشه تمامی گیاهان وارد میشود و مانند روش های سنتی دیگر نیازی به آبیاری تک به تک و مرحله ای وجود ندارد. برای خرید نوار آبیاری قطره ای ارزان به سایت مراجعه کنید

نوار آبیاری قطره ای خارجی و ایرانی

نوارهای آبیاری قطره ای که در حال حاضر در کشور ما بفروش میرسند در دو نوع و به دو صورت وارداتی و همچنین ایرانی بفروش میرسند که هر دوی آنها از فروش خوبی برخوردار هستند و از لحاظ کیفی ممکن است تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته باشند. برای اطلاع از خرید نوار آبیاری حریر به سایت مراجعه کنید.

انواع نوار آبیاری قطره ای که در داخل کشور تولید میشوند در برخی برندها حتی از نمونه های خارجی نیز بهتر و کار آمد تر هستند و میتوانند راندمان در آبیاری را تا حد زیادی افزایش دهند. نوار آبیاری قطره ای ایرانی در برخی برندها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و میتوان به راحتی آنها را با نوارهای خارجی قیاس نمود. باید در نظر داشته باشید که نوارهای آبیاری قطره ای را بر اساس استاندارد خریداری کنید زیرا نشان استاندارد آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و میتواند تضمین کننده کیفیت و عملکرد نوار باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()