بدون تصویر برداری از دهان و دندان پرشک معالج نخواهد توانست روند بازسازی و ترمیم دندان را آغاز کند. در واقع پزشک با چشم غیر مسلح نمیتواند تشخیص دهد که نوع بیماری دهان و یا دندان بیمار چیست. امروزه و با کمک گرفتن از دستگاه های عکسبرداری دهان و دندان روند تشخیص بیماری های دهانی و دندانی تا حد زیادی آسان شده است. یکی از این دستگاه ها که کمک بسیار زیادی به پزشک برای تشخیص بیماری دهانی و دندانی میکند دستگاه سی بی سی تی میباشد. دستگاه سی بی سی تی از دستگاه هایی است که میتواند عکس های بسیار شفاف تر و همچنین سه بعدی را از دندان ها تهیه کند و پزشک با مشاهده این عکس ها میتواند تشخیص دقیق ترین داشته باشد و روند درمان را نیز بسیار اصولی و دقیق تر پیش ببرد. سی بی سی تی شهرک غرب نیز برای شهروندان تهرانی توسط کلینیک دکتر ایل راه اندازی شده است و در صورتیکه شما نیز نیاز به دریافت خدمات سی بی سی تی سعادت آباد شهرک غرب را دارید میتوانید به این کلینیک مراجعه نمایید. سی بی سی تی شهرک غرب دکتر ایل با توجه به اینکه کمتر مرکزی امکان ارائه خدمات را برای بیماران در نظر گرفته راه اندازی شده است.

بکارگیری کادر مجرب در سی بی سی تی شهرک غرب

کلینیک دکتر ایل برای اینکه خدمات سی بی سی تی را به بیماران ارائه دهد اقدام به گرد آوری با تجربه ترین و کارکشته ترین پرشکان و پرسنل نموده است که همین موضوع سطح خدمات سی بی سی تی را تا حد زیادی ارتقا بخشیده است  و کمتر مرکزی را میتوان یافت که چنین پرسنلی را در اختیار داشته باشد. کادر مجرب این کلینیک با توجه به تجربه بالای خود در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات سی بی سی تی را به بیماران ارائه میدهند و دیگر بیمار نیازی نیست تا مدت طولانی برای خدمات رادیوگرافی cbct منتظر بماند.

ارائه خدمات سی بی سی تی شهرک غرب به کلیه نقاط تهران

با وجود اینکه سی بی سی تی سعادت آباد شهرک غرب تهران واقع شده است اما این مرکز آماده خدمات رسانی به کلیه نقاط تهران میباشد و در صورتیکه به این خدمات نیاز دارید تنها کافیست به کلینیک مراجعه کرده و از خدمات مرکز بهره مند شوید. کلینیک دکتر ایل کارشناسانی را در اختیار دارد که میتوانند بصورت تلفنی نیز اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهند پس در صورتیه به اطلاعات بیشتر نیاز دارید با کارشناسان مرکز تماس حاصل نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()