کاغذ دیواری از پرمصرف ترین محصولات دکوراتیو و تزئینی است که با هدف پوشش سطوح دیوار ساخته می شوند. اکثر افراد ترجیح می دهند بجای نقاشی ساختمان از مزایای کاربردی انواع کاغذ دیواری و پوستر بهره مند شوند تا بر زیبایی محیط بیفزایند. ضمن آنکه نصب کاغذ دیواری بسیار ساده می باشد و موجب گسترش مصرف کاغذ دیواری شده است. برای خرید و فروش کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

جنس انواع کاغذ دیواری

در ابتدای طراحی کاغذ دیواری، جنس پایه کاغذ دیواری، کاغذی ساخته شد و با استفاده از چسب های مخصوص بر روی دیوارها نصب می شد. در حال حاضر فروش کاغذ دیواری کاغذی نیز در بازار مشاهده می شود و افرادی که تمایل به تعویض زود هنگام دیوارپوش خود دارند، می توانند از کاغذ دیواری جنس کاغذی استفاده کنند. با نصب کاغذ دیواری نانو و به نوعی کاغذ دیواری پلاستیکی، عمر مصرف کاغذ دیواری ارتقاء بخشیده می شود و ماندگاری پوسترکاغذ دیواری بر روی سطوح بیشتر از کاغذ دیواری کاغذی می باشد. برای خرید کاغذ دیواری ایتالیایی گل مخملی برجسته کد 7020 به سایت مراجعه کنید.

کاغذ دیواری جنس پارچه ای نیز یکی دیگر از انواع کاغذ دیواری است که در بازار با قمیت مناسب فروخته می شود. از مهمترین ویژگی این نوع کاغذ دیواری می توان به عایق صدا بودن یا همان آکوستیک اشاره نمود.

خرید و فروش انواع کاغذ دیواری

اکثر افراد به دنبال تنوع بخشیدن به محیط زندگی و محل کار خود می باشند. از این رو با خرید بهترین کاغذ دیواری با قیمت ارزان این فضاسازی را با حداقل هزینه در طراحی دکوراسیون داخلی بوجود آورند. با انتخاب کاغذ دیواری مناسب می توان از هزینه های اضافی بابت خرید کاغذ دیواری و لوازم دکوری جدید جلوگیری نمود، ضمن آنکه نمای کاغذهای دیواری سه بعدی و ساده بسیار چشمگیر و جذاب می باشند.

فروشگاه رونیا خوشبختانه توانسته تجربیات فراوانی در خصوص فروش و نصب انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری به صورت حضوری و اینترنتی کسب نماید و در صورت نیاز در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 231
نمایش همه
علاقه مندی ها ()