پارکت از اولین کفپوش هایی است که در صنعت طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود و شامل طرح های جذاب و چشم گیر می باشند. ایجاد تنوع و نوسازی دکوراسیون داخلی ساختمان یکی از دغدغه های ذهنی مردم می باشد تا بتوانند با قیمت ارزان، بهترین دکوراسیون را در محیط زندگی خود ایجاد کنند. برای خرید از فروشگاه اینترنتی پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

نحوۀ نصب پارکت لمینت

پارکت های چوبی در ابتدا به وسیله چسب های مخصوص بر روی سطوح کف چسبانده می شد، امّا در حال حاضر انواع پارکت لمینت به واسطۀ کلیک ها به یکدیگر متصل می شوند. قبل از نصب پارکت لمینت ها، پارکت لمینت را باید در محل نصب قرار داد تا با دمای محیط سازگاری یابد، همچنین کف سالن را باید از آلودگی و گرد و غبار پاکیزه نمود. سپس با توجه به ابعاد پارکت لمینت باید با فاصله حداقل 8 میلی متر از دیوار سمت چپ شروع به نصب پارکت لمینت ها نمائید و تا آخر به همین روش ادامه دهید. با اینکه نصب پارکت لمینت به واسطۀ کلیک ها را حت می باشد ولی هنگام نصب هر کدام از پارکت ها باید یکسری ویژگی ها را مد نظر داشته باشید که باید از افراد با تجربه براینصب پارکت لمینت کمک گرفته شود. برای خرید پارکت لیزارد کد 7702 به سایت مراجعه کنید.

تفاوت میان کفپوش لمینت و پارکت چیست؟؟

پخش پارکت لمینت در تهران

پخش عمدۀ انواع پارکت و پارکت لمینت در استان تهران است که انواع پارکت لمینت برند ایرانی و پارکت لمینت برند خارجی را شامل می شود. از پارکت های لمینت ایرانی می توان به پارکت لمینت دنیز، پارکت های لمینت دکو، پارکت لمینت انزو، پارکت لمینت یونیک و ... اشاره نمود. پارکت های لمینت شانو، max floor، وسن، باربادوس، هولزیمر، واریو و ... نیز نمونه هایی از پارکت لمینت خارجی می باشند که در بازار با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می رسند.

برای أخذ مشاوره برای خرید بهترین پارکت لمینت می توانید با مرکز فروش فروشگاه رونیا تماس گرفته و لیست قیمت انواع پارکت لمینت را دریافت کنید.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()