کاغذ دیواری یکی از پر فروش ترین محصولات دکوراتیو می باشد که در صنعت طراحی دکوراسیون بسیار مشاهده می شود. تنوع طرح کاغذهای دیواری بسیار زیاد می باشد و این مسئله باعث شده تا متناسب با هر دکوراسیون داخلی، بتوان از بهترین طرح کاغذ دیواری استفاده نمود که هارمونی زیادی را در ترکیب تجهیزات دکوراسیون شاهد خواهیم بود. استفاده از کاغذ دیواری لاکچری در محیط مناسب می تواند ارزش و اعتبار محل را افزایش دهد. به همین دلیل انتخاب مناسب ترین کاغذ دیواری می تواند هزینه ای که صرف نموده اید را به هدر ندهد.

کاغذ دیواری - فروش کاغذ دیواری با قیمت پایین - دکومو

آلبوم کاغذ دیواری

معمولاً فروش انواع کاغذ دیواری به صورت رولی می باشد و برندهای مختلف کاغذ دیواری، دارای کاتالوگ و آلبوم کاغذ دیواری مخصوص به خود می باشند. آلبوم های کاغذ دیواری شامل طرح های مختلف در رنگ بندی های متفاوت را نشان می دهند تا انتخاب و خرید کاغذ دیواری را برای مشتریان راحت تر نماید. به همین دلیل در بازار انواع آلبوم کاغذ دیواری طرح های کودکانه، آلبوم کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن، آلبوم کاغذ دیوارهای ایرانی، آلبوم های کاغذ دیواری خارجی و غیره را در طرح و رنگ بندی های مختلف می توانید مشاهده کنید. نصب کاغذهای دیواری به وسیلۀ چسب های مخصوص صورت می گیرد که افراد متخصص و حرفه ای می توانند به راحتی کاغذ دیواری ها را بر روی دیوار نصب کنند. برای خرید آنلاین کاغذ دیواری فیونا به سایت مراجعه کنید

مدل کاغذ دیواری های سال جدید در طرح های باکلاس + تصاویر

قیمت کاغذ دیواری

از جمله ویژگی های کاغذ دیواری ، قابلیت شستشو، استحکام بالا در برابر تابش مستقیم نور، عدم ایجاد آلرژی و حساسیت و تنوع طرح کاغذهای دیواری اشاره نمود. به همین دلیل قیمت کاغذ دیواری ارتباط مستقیم با این ملاک ها دارد. بنابراین می توانید خرید کاغذ دیواری ارزان و در عین حال با کیفیت داشته باشید.

برای مشاهدۀ آلبوم های کاغذ دیواری بیشتر می توانید بخش انواع کاغذ دیواری وب سایت فروشگاه دکور آفیس را رویت نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()