پارکت از پرکاربردترین محصولات دکوراسیون کف می باشد که در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است. با گذشت زمان متریال زیبا و مقاوم متعددی به عنوان مصالح ساختمانی و لوازم دکوراتیو کشف شدند و مورد استفاده قرار گرفته اند. فروش انواع پارکت نیز به عنوان یکی از متریال شناخته شد و به مرور زمان بر تنوع محصولات پارکت افزوده گشت. در واقع پارکت ها را از برش الوارهای چوب درختان تولید نمودند که با کمی جلاء دادن بر روی سطوح برش های چوب، درخشندگی خاصی به آنها بخشیدند. بنابراین برش های چوب با عنوان پارکت کف معرفی شدند و مورد استفاده قرار گرفتند. از نقاط ضعف انواع پارکت می توان به قیمت بالا و استحکام پایین پارکت ها نسبت به آب اشاره نمود چون به طور مستقیم از الوارها ساخته می شوند. به همین دلیل پارکت های لمینت ساخته شدند تا استحکام بالایی نسبت به رطوبت داشته باشند.

4 روش ایمن برای تمیز کردن کفپوش پارکت چوبی و لمینت | مجله کوروش

مزایای پارکت و لمینت

کاربرد پارکت های لمینت را در مکان هایی چون استخر، هتل ها، رستوران ها و غیره می توان مشاهده نمود که علاوه بر نمای زیبایی که به محیط بخشیده است، بسیار مقاوم و کاربردی می باشند و به راحتی می توان آلودگی های سطوح را از بین برد. انواع پارکت لمینت آرتا ، پارکت های لمینت استارلند، پارکت لمینت هانتر، پارکت لمینت ایگر و پارکت لمینت ایگر کینگ سایز تعدادی از برندهای پارکت لمینت موجود در بازار می باشند که در ترکیب رنگی های متنوع به فروش می رسند. نکتۀ قابل توجه در رابطه با پارکت های لمینت، می توان به استحکام بالای آنها نسبت به رطوبت و ضربه اشاره کرد و همین مسئله موجب گشته پارکت های لمینت بهترین گزینه برای تزئین دکوراسیون کف مکان هایی که در معرض آب و رطوبت قرار دارند، مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت نصب پارکت و کفپوش، تخمین هزینه نصب پارکت و کفپوش | سنجاق

خرید پارکت مستحکم

معمولاً پارکت لمینت را در ضخامت های متفاوت تولید می کنند تا نسبت به ضربه و سایش مقاومت بالایی از خود نشان دهند. بنابراین انواع پارکت لمینت در کلاس های متفاوت AC 1 تا AC 5 مشاهده می کنید که نشان دهندۀ تناسب استفادۀ لمینت در مکان های کم تردد تا پرتردد را نشان می دهند. از این رو زمان خرید پارکت لمینت ضد آب و مقاوم به مشخصات فنی ساخت لمینت توجه داشته باشید.

فروشگاه دکور آفیس در عرصۀ خرید و فروش پارکت و لمینت ارزان و مستحکم فعالیت دارد. در نتیجه علاوه بر فروش پارکت، خدمات مشاوره ای رایگان برای خرید بهترین پارکت و کفپوش را به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()