چاپ کاغذ دیواری سه بعدی یکی از محصولات تکنولوژی دستگاه های چاپ مدرن محسوب می شود. چاپ انواع کاغذ دیواری سه بعدی و نصب آنها بر روی دیوار، تغییر شگفت آوری را به نمایش می گذارد که قطعاً چشم بیننده مجذوب طرح های چاپ شده می شود. در حال حاضر به دلیل نوع طراحی خاصی که کاغذهای دیواری سه بعدی دارند، با نام پوستر دیواری سه بعدی در بازار شناخته می شود و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. همانطور که می دانید چاپ کاغذ دیواری سه بعدی پوستر در ابعاد و طرح های مختلف پیاده سازی می شود و عموماً با طرح های عام پسند به بازار عرضه می شود. بنابراین تمام افراد با سلایق مختلف می توانند متناسب با ایده و نظر خود، خرید کاغذ دیواری سه بعدی طرح مورد دلخواه خود را داشته باشند و فضای زیبایی را برای محل زندگی یا ادارۀ خود بوجود آورند.

خرید پوستر دیواری هلندی باکیفیت از فروشگاه آلما مد | شاپگرام

چاپ انواع کاغذ دیواری سه بعدی

برای چاپ انواع پوستر دیواری سه بعدی از الیاف با تکنولوژی نانو استفاده می شود که بسیار با کیفیت و مقاوم می باشند و با لایۀ PVC پوشیده شده اند که آنها را قابل شستشو نموده است. از جمله طرح های کاغذ دیواری می توان به آلبوم کاغذ دیواری سه بعدی مادرنو و کاغذ دیواری سه بعدی آریا اشاره نمود که شامل طرح های زیبا و خاص می باشند که جلوۀ واقعی تصاویر به وضوح نمایان می باشد. فرآیند چاپ کاغذ دیواری سه بعدی همانند چاپ کاغذ دیواری ساده می باشد، با این تفاوت که تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی به واقعیت بیشتر نزدیک می باشد و به نوعی تصاویر 3D را برای بیننده تداعی می کند. برای خرید کاغذ دیواری های حراجی به سایت مراجعه کنید.

پوستر سه بعدی

چاپ انواع کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی

از مهمترین قابلیت های دستگاه های چاپ کاغذ دیواری سه بعدی می توان به قابلیت تبدیل عکس و تصاویر به کاغذ دیواری سه بعدی اشاره نمود. بنابراین به راحتی می توان سفارش چاپ پوستر دیواری سه بعدی با طرح دلخواه خود داد و نمای دیوار اتاق منزل و محیط اداری را شخصی و یا خاص نمایش دهید. در واقع چاپ کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی بر اساس طرح، رنگ و ابعاد مورد دلخواه مشتری پیاده سازی می شود و قیمت چاپ کاغذ دیواری پوستری سه بعدی به فاکتورهای بالا بستگی دارد.

فروشگاه دکور آفیس امکان چاپ انواع کاغذ دیواری یا پوستر دیواری سه بعدی سفارشی را در طرح و اندازه های مختلف و همچنین قیمت مناسب برای مشتریان فراهم می سازد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()