پرده چاپی یکی دیگر از ایده های خلاقانه و مبتکرانه می باشد. فروشگاه های تأمین لوازم دکوراسیون داخلی،فروش انواع پرده چاپی را در طرح های مختلف انجام می دهند. همچنین در راستای هدف مشتری مداری، امکان پرده چاپی سفارشی را برای مشتریان فراهم می سازند. به همین دلیل پرده های چاپی مورد استقبال شدید افراد مدرن و هنرمند قرار گرفته است. چون این نوع افراد می توانند به راحتی بر مبنای سبک مورد دلخواه خود و یا تصاویر مورد پسند خود، پرده ها را دیزاین کنند و جلوۀ زیبایی فضای اطراف خود را بیش از پیش پر رنگ کنند. نکتۀ قابل توجه در رابطه با انواع پرده چاپی این است که می توان انواع تصاویر را بر روی اکثر پارچه های پرده همچون پارچه مخمل، نخی، پارچۀ حریر، دانتل، کتان و غیره چاپ نمود که قابل شستشو و ثبات رنگ می باشند. چون نمای منزل به جنس پارچۀ پرده نیز بستگی دارد و جنس و طرح پرده می تواند تأثیر بسزایی در زیبایی سالن داشته باشد.

تابلو پرده چاپی کد: 50155688 | مشخصات، قیمت و خرید | پاساژ

انواع پرده چاپی پانچی

در سال های اخیر برای سهولت در نصب پرده ها، آنها را به صورت پانچ طراحی می کنند تا بتوان به سرعت و بدون دردسر بر روی دیوار نصب نمود. از این رو پرده های چاپی را به صورت پانچی طراحی می کنند تا برای نصب پرده و شستشوی پرده راحت باشد. از این رو پرده های چاپی را با نام پرده چاپی پانچی معرفی می کنند تا نوع طراحی پرده های چاپی مشخص باشد. خرید پرده های چاپی طرح سنتی و اسلیمی ، پرده های چاپی مناطر طبیعی ، پرده های چاپی طرح گل و شکوفه، پرده های چاپی شخصیت های کارتنی و غیره تعدادی از انواع طرح های پرده های چاپی موجود در بازار می باشد که می توانید در ابعاد و طرح های مختلف خریداری نمائید.

همچنین امکان چاپ پرده چاپی سفارشی با طرح و ابعاد مورد دلخواه مشتری فراهم می باشد و خریدار می تواند بر اساس سلیقه سفارش پرده چاپی با طرح دلخواه خود را بدهد.

قیمت و خرید پرده پانچ چاپی طرح کلاسیک | هوم استایل

قیمت پرده چاپی

در نتیجه قیمت پرده چاپی به فاکتورهای مختلفی چون جنس پارچۀ پرده، ابعاد پرده، نوع چاپ، طرح پرده، آماده بودن و یا سفارشی بودن چاپ پرده اشاره نمود. از این رو در بازار انواع پرده چاپی ارزان را با طرح های مختلف می توانید خریداری نمائید و یا سفارش دهید.

برای خرید پرده چاپی و یا سفارش پرده های چاپی می توانید با مرکز فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید و از قیمت سفارش و خرید پرده های چاپی مطلع گردید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()