پارکت از جمله محصولات دکوراسیون داخلی به حساب می آید که از نمای مجللی برخوردار می باشند. به دلیل ویژگی های متعددی که کفپوش های پارکت دارند، از این رو خرید و فروش پارکت خواستار زیادی در کشورهای مختلف پیدا نموده است. درک زیبایی و خلق زیبایی، یکی از ویژگی های منحصر به فرد انسان ها محسوب می شود که باعث می گردد بر تنوع لوازم دکوراسیون روز به روز افزوده گردد. پارکت های مختلفی که در بازار لوازم ساختمانی و دکوراتیو مشاهده می شوند، نشانگر این مطلب می باشد. برای اطلاع از قیمت پارکت به سایت مراجعه کنید.

4 روش ایمن برای تمیز کردن کفپوش پارکت چوبی و لمینت | مجله کوروش

معرفی پارکت لمینت ضد آب

پارکت های لمینت نیز نمونۀ دیگری از انواع کفپوش است که در بازار عرضه می شوند. پارکت لمینت به عنوان پارکت ضد آب شناخته می شود و با ویژگی های متعددی چون استحکام بالا در برابر سایش، غیر قابل اشتعال، مقاومت بالا در برابر نفوذپذیری رطوبت، ضد باکتری و مقاوم در برابر تابش نور ساخته شده اند. در نتیجه در بازار فروش پارکت، انواع پارکت لمینت را با برندهای مختلف مشاهده می کنید که می توان به پارکت لمینت تکنوفلور ایرانی، پارکت لمینت ویلا ایرانی، پارکت لمینت هرمس چینی، پارکت لمینت Z4 چینی و غیره اشاره نمود که دارای ویژگی های منحصر به فرد و زیبا می باشند.

با استفاده از پارکت ها می توان نمایی از زیبایی های وصف ناپذیر طبیعت را در محیط های زندگی خود بوجود آورد و حس دلپذیری را برای سپری نمودن اوقات روزمره ایجاد نمود.

4 روش ایمن برای تمیز کردن کفپوش پارکت چوبی و لمینت | مجله کوروش

خرید پارکت ارزان

بهتر است پیش از خرید پارکت ارزان، دانش خود را نسبت به تنوع محصولات کفپوش گسترش دهید و سپس اقدام به خرید پارکت ها مانند خرید از مرکز فروش پارکت لمینت واریو نمائید. چون برای خرید پارکت، مهمترین مسئله کیفیت پارکت ها می باشد.

می توانید خرید انواع کفپوش پارکت را با فروشگاه دکور آفیس تجربه کنید و از دانش کارشناسان فروش این مجموعه در جهت انتخاب پارکت ارزان و با کیفیت بهره مند گردید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()