میز ناهارخوری از وسایل چشمگیر فضای آشپزخانه می باشد که در اندازه و طرح های مختلف طراحی شده اند. انواع میز ناهارخوری ارزان را می توانید در بازار عرضۀ لوازم دکوراسیون و مبلمان مشاهده کنید و بر اساس معیارهای خود مناسب ترین میز ناهارخوری را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید. در طراحی میزهای ناهارخوری ارتفاع میز از سطح زمین و اندازه ابعاد میز برای قرار گرفتن صندلی و افراد در کنار میزهای ناهارخوری رعایت می شود تا افرادی که دور میزهای ناهارخوری بر روی صندلی های از پیش طراحی شده به راحتی بنشینند و به راحتی بتوانند غذای خود را میل کنند. به عبارتی ابعاد و اندازه های میز ناهار خوری تأثیر زیادی بر راحتی افراد، در ضمن صندلی های میز ناهارخوری باید طوری طراحی شوند که کف پا به طور کامل بر روی زمین قرار گیرد. به همین دلیل طراحی و تولید میزهای ناهارخوری بر اساس یکسری استانداردها ساخته می شوند و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

میز ناهارخوری 4 نفره ایکیا مدل MELLTORP

انواع میز ناهارخوری

از طرح های مختلف میزهای ناهارخوری می توان به میزهای ناهارخوری چوبی، میزهای ناهارخوری فلزی و میز ناهارخوری جنس پلیمر اشاره نمود که شامل طرح های متنوعی در ابعاد دو نفره، چهار نفره، 6 نفره و 12 نفره می باشند. به همین دلیل بر اساس سبک دکوراسون داخلی آشپزخانه می توانید میز ناهارخوری مدرن و یا میز ناهارخوری کلاسیک خریداری نمائید و علاوه بر استفاده روزانه از زیبایی طرح میزهای ناهارخوری نیز بهره مند گردید. در حال حاضر تنوع میزهای ناهار خوری بسیار زیاد می باشد و خریداران بر اساس یکسری فاکتور چون طرح میز، طرح مدرن یا کلاسیک بودن میز و صندلی، ابعاد که می تواند گرد، مستطیل، مربع و یا مثلت باشد، همچنین فضای منزل خرید میزهای ناهارخوری را انجام می دهند تا زیبایی و کارآمدی میز ناهارخوری را بیشتر نمایش دهند. برای اطلاع از قیمت میز ناهارخوری پلیمری abs به سایت مراجعه کنید.

میز ناهارخوری کویین | میز غذاخوری | خرید اینترنتی - صنعت چوب کیان

خرید انواع میز ناهار خوری

برای خرید میز ناهارخوری ارزان می توانید از میزهای ناهار خوری که از متریال ارزان و در عین حال مقاوم ساخته شده اند استفاده کنید. در ضمن قیمت میز ناهار خوری ارتباط مستقیم با ابعاد و اندازه های میز ناهار خوری دارد، به عبارتی میز ناهارخوری دو نفره ارزان تر از میز ناهارخوری 6 نفره می باشد. از این رو پیش از خرید هر نوع میز ناهارخوری، تمام نکات اصلی را در نظر داشته باشید.

فروشگاه بهسازان چوب در حوزۀ فروش میز ناهارخوری و انواع لوازم دکوراسیون و میل فعالیت دارد و کارشناسان فروش می توانند شما را برای خرید بهترین میز ناهارخوری کمک کنند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()