صندلی گردان یکی از انواع صندلی اداری می باشد که علاقه مندان زیادی را به خود جلب نموده است. طراحی صندلی کارمندی یا همان صندلی های گردان به کاربر اجاز? گردش 360 درجه بر روی پای? صندلی را می دهد، همچنین امکان حرکت دادن صندلی به وسیل? چرخ های انتهایی صندلی های گردان امکان پذیر می باشد. انواع صندلی گردان را در طرح و اندازه های متفاوت می توانید مشاهده کنید و بر اساس سلیقه، کیفیت و همچنین ابعاد صندلی انتخاب خرید صندلی کارمندی خود را انجام دهید.

ویژگی های صندلی گردان

از مهمترین ویژگی های صندلی اداری می توان به نکاتی چون ارتفاع نشیمن صندلی، عرض و عمق نشیمن، قابلیت پشتیبانی پوزیشن کمر، جنس پشتی، جنس نشیمن صندلی، کیفیت و اندازه دسته های صندلی پایه گردان و جک های صندلی اشاره نمود. صندلی ارگونومیک یا همان صندلی کارمندی باید از نظر طراحی با پوزیشن کمر و ستون فقرات هماهنگی زیادی داشته باشد چون مدت زمان زیادی را کاربر بر روی صندلی صرف می کند. در نتیجه با طراحی صندلی ارگونومیک استاندارد می توانید سلامت کارمندان بیشتر تضمین کنید و این مسئله باعث افزایش فروش صندلی های اداری می شود. صندلی کامپیوتر مدلK322، صندلی اداری مدل K2010، صندلی اداری مدل K600 و ... تعدادی از انواع صندلی گردان می باشد که در فروشگاه بهسازان چوب با قیمت ارزان و رنگبندی های متنوع خریداری نمائید. برای خرید اینترنتی صندلی مدیریتی SM 800 به سایت مراجعه کنید.

نکاتی برای خرید  صندلی گردان

تحقیقات ارگونومیک زیادی صورت گرفته است تا موجب گشته برای کارمندان صندلی های راحتی طراحی شود تا به راحتی بتوانند در مدت زمانی که بر روی صندلی قرار گرفته اند احساس خستگی نداشته باشند و یا در صورت وجود کمتر احساس شود. در نتیج? تحقیقات، صندلی ارگونومیک گردان را طراحی نمودن و در دسترس کارمندان قرار دادند. خرید صندلی های ارگونومیک و گردان موجب گشته کارمندان زمان بیشتری را صرف انجام کار داشته باشند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنند، در ضمن به دلیل نوع طراحی ارگونومیکی که در ساخت صندلی اداری به کار رفته است، کارمندان دچار کمردرد نمی شوند. از این رو پرداخت هزین? بیشتر برای صندلی های گردان استاندارد به صرفه تر از خرید صندلی ثابت می باشد چون صدم? کمتری به ستون فقرات وارد می کند.

فروشگاه بهسازان چوب در عرص? فروش صندلی گردان اداری در مدل های متعدد از تجرب? کافی برخوردار می باشد، از این رو با استفاده از نیروی متخصص فروش، می تواند شما را در امر خرید صندلی باکیفیت و ارزان به صورت آنلاین یاری رساند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()