پارتیشن اداری یکی از وسیله هایی که می توان از آن یک فضای بزرگ را تقسیم بندی کنیم. با تقسیم بندی می توانیم بدون داشتن اتاق نیز فضا را به خوبی تقسیم و مدیریت کنیم. با استفاده از پارتیشن دوجداره پرسنل در دسته بندی خاص خود قرار می گیرند و راندمان کاری بالا می رود. برخی از انواع پارتیشن همانند دیوار کاذبی عمل می کند که به راحتی قابل جابجا کردن است و وزن کمی هم دارد. پارتیشن دوجداره حریمی را ایجاد می کند که افراد به راحتی کار خود را انجام دهند. اما پارتیشن های دوجداره سراسر دیواری که ایجاد کرده را می پوشاند و با دوجداره بودنش درست مانند دیوار عمل می کند و مانع از عبور سر و صدا و دیدن افراد می شود. در پارتیشن های دوجداره باکیفیت از شیشه های دوجداره ی مات استفاده می شود که بسیار مقاوم در برابر نفوذ سر و صدا می باشد. انواع پارتیشن دوجداره علاه بر کارایی زیبایی ظاهری خیلی خوبی دارد و یک وسیله ی کارامد برای محیز های اداری به شمار می رود. در پارتیشن های دوجداره محلی برای عبور سیم برق و ... وجود دارد که بسیار مهم بوده و کاربردی است.

پارتیشن اداری دو جداره | قیمت پارتیشن اداری دو جداره | پارتیشن ...

خرید و فروش پارتیشن دوجداره را از سایت انجام دهید. ضخامت پارتیشن در حدود ده سانتی متر و عرض آن 90 سانتی متر است و ارتفاع آن تا جایی که بخواهیم سفارشی سازی می شود. از انواع پارتیشن دوجداره در ادارات و مراکز مختلف و فروشگاه ها و رستوران ها و کتابخانه و... استفاده می شود. از انواع پارتیشن دوجداره می توان به پارتیشن دوجداره ام دی اف اشاره کرد که کاربرد آن را در بسیاری از مراز می توانیم مشاهده کنیم. از دیگر انواع پارتیشن دوجداره مدل شیشه ای آن است که در بخش های نظارتی مانند اتاق های مدیریت از این نوع پارتیشن دوجداره استفاده می شود و مقداری دید دارد. پارتیشن از نوع یک جداره قابلیت های پارتیشن دوجداره را ندارد وقیمت آن نیز ارزان تر از پارتیشن دوجداره باکیفیت می باشد.

نصب پارتیشن اداری | نصب پارتیشن ام دی اف | نصب پارتیشن دوجداره ...

برای خرید انواع پارتیشن دوجداره می توانید به سایت آکاژو دیزاین مراجعه کنید. مجموعه آکاژو دیزاین یک مرکز تخصصی در ساخت انواع محصولات چوبی است که با سال ها تجربه بهترین محصولات از جمله بهترین مدل های پارتیشن دوجداره را با کیفیت بشیار بالا به تولید رسانده است. برای اطلاعات بیشتر همکاران ما در مجموعه آکاژو دیزاین در خدمت رسانی به شما هستند. خرید خود را با کیفیت بالا و ارزان تر از بازار انجام دهید.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()