میلگرد استیل همان مفتول می باشد که برای مصارف صنعتی، مواد غذایی، شیمیایی، دارویی و غیره استفاده می شوند. خرید اینترنتی میلگرد استیل همانند دیگر محصولات فولادی پر رونق می باشد. در بازار ایران میلگردهای استیل با گریدهای متفاوتی چون 304، 316، 410،420،431،321،309،310 و غیره داد و ستد می شود چون برای ساخت تجهیزات و محصولات هر صنعت نیاز به آلیاژ سازگار با همان شرایط محیطی می باشد. به عبارتی برای شرایط آب و هوایی مرطوب و یا محصول برای مدت طولانی در مجاورت آب قرار دارد، به طبع میلگرد ضد زنگ و ضد سایش بهترین گزینه می باشد و این در حالی است که از میلگردهای استیل ضد اسید برای مصارف صنعتی که با مواد شیمیایی در ارتباط می باشند، مناسب می باشد. در نتیجه انتخاب نوع گرید میلگرد استیل در دوام و کیفیت محصولاتی که در آینده از آنها ساخته می شوند. نقش بسزایی دارد.

استحکام میلگرد استیل

میلگرد استنلس استیل یا همان مفتول ضد زنگ آلیاژی از جنس فولاد مقاوم می باشد که نسبت شرایط محیطی بسیار مقاوم می باشد. فولاد استنلس استیل با توجه به میزان درصد عناصر تشکیل دهنده، محصولات استیل را با ویژگی های خاص به وجود می آورد. به عنوان مثال اگر در ساخت آلیاژ فولاد درصد آلیاژ کروم زیاد باشد موجب می شود محصول استیل استنلس نهایی دارای خاصیت نسوز باشد یعنی استقامت بالایی در برابر میزان حرارت بالا دارد. از این رو میلگردهای استیل نسوز نیز با همین ماهیت تولید می شوند و برای استفاده به بازار عرضه می شوند. برای اطلاع از قیمت میلگرد استیل نسوز به سایت مراجعه کنید.

برای ساخت میلگردهای ضد سایش نیز از ترکیب عناصر فولاد به همراه درصدی بیشتر از عنصر تیتانیوم تولید می شود. در واقع فولاد استنلس استیل گرید 321 دارای این خاصیت می باشد و مقاومت بالایی نسبت به اکسداسیون یعنی خوردگی و دمای بالا دارد و به عنوان بهترین گرید فولاد در تجهیزات پالایشگاهی، هیترها، هواپیما و امثال آن استفاده می شوند.

فروش میلگرد استیل استاندارد

میلگرد استیل استاندارد دارای شماره گذاری های مشخص می باشد که بر اساس آنها شناسایی شده و قیمت گذاری می شوند. خرید فروش میلگردهای استیل و سایر محصولات فولادی بر مبنای استاندارد AISI ساخته می شوند که دارای سری آلیاژ، شماره سریال و پسوند افزودنی ها صورت می گیرد. در نتیجه برای خرید هر نوع فولاد استنلس نیاز به دانش و آگاهی دارد.

شرکت الف استیل با کسب تجربیات متعدد در زمینۀ فروش آلیاژهای فولاد، می تواند شما را در انتخاب میلگرد استیل ارزان و مقاوم راهنمائی کند.

 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()