کالباس بر محک از تولیدات کشور ایران است که دارای سابقۀ چند ساله در صنعت تولیدات دستگاه های صنعتی مواد غذایی می باشد و دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد. معمولاً در ساخت دستگاه کالباس بر محک از آلیاژ آلومینیوم آنودایز استفاده می شود که از نظر کیفیت و استاندارد های بهداشتی، دارای مجوزهای لازم می باشد.

از مهم ترین مزایای انواع کالباس بر محک می توان به وجود تیغه های تیز و ضد زنگ کالباس بر اشاره نمود که در ظرفیت های توزین متفاوت و حساسیت های مشخص طراحی شده اند تا به محض اینکه برش کالباس صورت گرفت، می تواند وزن اسلایس های کالباس را نیز محاسبه نماید و مناسب ترین گزینه برای فروشگاه های زنجیره ای و هر نوع فروشگاهی که فروش کالباس را انجام می دهند.

دستگاه های کالباس بر محک دارای مشخصات فنی از قبیل: نوع عملکرد، قطر تیغه، حداکثر قطر برش، حداکثر ضخامت برش، حداقل ضخامت برش، قدرت موتور، ابعاد دستگاه، وزن دستگاه، جنس بدنه، پوشش بدنه، مدت زمان گارانتی و همچنین نام لوازم جانبی همراه دستگاه کالباس بر می باشندکه متناسب با کارکردهای گوناگون صنعتی و حجم های کاری متفاوت تولید می شوند و بر مبنای نیاز مشتریان تولید می شوند.

شرکت توزین توان سنجش با عنوان تجاری محک انواع دستگاه های صنعتی از قبیل انواع دستگاه کالباس بر محک و ترازو محک را تولید و عرضه می کند و از مدل مختلف کالباس بر محک طرفداران زیادی پیدا کرده است و صنعت گران متعددی از مزایای کالباس برهای محک استفاده می کنند. برای خرید کالباس بر پارس برش مدل 275 به سایت مراجعه کنید. طراحی دستگاه کالباس بر محک به شکلی است که تمام اصول و استانداردهای بهداشتی در نظر گرفته شده است و با استفاده از پوشش آنودایزه امکان جذب آلودگی، خوردگی، ساییدگی و چسبیدن کالباس را به سطح تیغه و دستگاه غیر ممکن می سازد و همواره دارای سطح دکوایتو و صیقلی می باشدکه خریداران را به خود جذب می کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()