سنسور نوری یکی دیگر از دستگاه های الکترونیکی می باشد که نوعی ردیاب الکترونیکی است که با تغییر نور، سیگنال های الکترونیکی تولید می کند و در مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. مثلاً استفاده از سنسورهای نوری در لامپ های الکترونیکی موجب می گردد، به طور خودکار با حرکت یک فرد در محیط تاریک، لامپ به صورت اتوماتیک روشن شود و عملیات قطع و وصل روشنایی لامپ را به واسطۀ سنسورهای نوری انجام دهند.

از مزایای خرید سنسور نوری در فرآیند ساخت انواع تجهیزات استفاده می شود و نمونه ای از حس کننده های راه دور می باشد که بدون دخالت فیزیکی فرآیند خود را انجام می دهد و با ارسال امواج مادون قرمز مدولیه شده و بازتاب تابش امواج نور عمل می کند.

از جمله انواع سنسورهای نوری می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • سنسور نوری یک طرفه
  • سنسور نوری دو طرفه
  • سنسور نوری دفلکتوری آینه دار

استفاده از انواع سنسور نوری تغییر شگرفی در صنعت ساخت وسایل الکترونیکی نموده است و بدون دخالت تماس فیزیکی عملیات قطع و وصل تجهیزات را انجام می دهد و بخش کوچکی از سیستم های بزرگ را تشکیل می دهند. حسگرهای نوری نقش بسزایی در راندمان کاری و بهبود کیفیت وسایل الکترونیکی دارد و می تواند ماشه های الکترونیکی را به جریان بی اندازد و واکنش به موقعی را در برابر فرآیندهای فیزیکی متقابل به نمایش می گذارد. خرید سنسور نوری اپتکس C2DM-11N را از طریق سایت انجام دهید. در عصر الکترونیک حال حاضر استفاده از انواع سنسور نوری به عنوان یک نیاز اساسی مطرح گردیده است و انرژی زیادی را حفظ می کند و بازخورد مناسبی را به نمایش می گذارند. از این رو از مزایای سنسور نوری در خط لوله های گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد تا کنترل بیشتری بر روی جریان خط لوله ها وجود داشته باشد. همچنین در جریان توریبین های بادی، سیستم های کنترل برق، سیستم های نظارت امور دریایی و ... نیز به کار گرفته می شوند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 384
نمایش همه
علاقه مندی ها ()