سوله ها و مراکز صنعتی باید از کفپوش هایی برخوردار باشند که مقاومت بالایی را برابر فشار و همچنین برخورد اجسام از خود نشان دهند. هیچ کفپوشی مانند بتن در این گونه مراکز نمیتواند مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. بتن سخت رنگی کف از تنها راهکارها برای مستحکم کردن کف سوله ها و کارخانجات میباشد. در اجرای بتن سخت رنگی کف چندین مرحله طی میشود تا در نهایت بتن سخت رنگی به نحو احسن انجام شود. از اولین مراحل بتن سخت رنگی باید به تمیز نمودن سطح از هر گونه پستی و بلندی اشاره نمود. وجود هر گونه پستی و بلندی در بتن سخت رنگی امکان اجرا را با کندی مواجه خواهد کرد. از مراحل بتن سخت رنگی که میتواند دوام و کیفیت بتن را تا مدت ها تضمین کند زیر سازی میباشد. هر گونه خطا و اشتباه در روند کف سازی میتواند منجر به ترک خوردن سطح بتن شود. کوبیدن و برداشتن ناهمواری ها و پاک کردن کف از هر گونه سنگ از جمله مهمترین اقداماتی هستند که قبل از بتن سخت رنگی باید انجام شود و اجرای درست آن میتواند تضمین کننده دوام و طول عمر بتن باشد.

انواع بتن سخت رنگی وجود دارد که از روش های مختلفی برای اینکار استفاده میشود. بعد از کف سازی نیاز است تا از تجهیزاتی به منظور پخش کردن بتن در کف استفاده شود که یکی از پر کاربردترین این تجهیزات ماله پروانه ای میباشد. ماله پروانه ای میتواند بتن را به خوبی بر روی کف پخش کرده و سطحی یکنواخت و یکسان را بوجود آورد. البته روش های دیگری نیز وجود دارد اما این روش کاربرد بیشتری پیدا کرده است.

هزینه بتن سخت HC 900 یکی از مسائلی است که همواره کارخانجات و صنایع نسبت به آن دغدغه هایی دارند. هزینه و قیمت بتن سخت رنگی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مساحت پروژه، مکان و شرایط پروژه و همچنین موارد دیگری از جمله تجهیزات و مقدار مصالح به کار رفته شده میتواند هزینه بتن سخت رنگی را افزایش و یا کاهش دهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()