سرامیک به عنوان یکی از سنگ هایی که در صنعت استفاده ی بسیار زیادی از آن می شود و دارای مقاومت بالا و زیبایی می باشد، استفاده می شود. برای بریدن سرامیک از یک وسیله ی مخصوص به نام سرامیک بر استفاده می شود. به دلیل لب پر نشدن سرامیک و برای بریدن دقیق آن باید حتما از سرامیک بر استفاده شود. از سرامیک در ساختمان ها و ساخت و ساز ها استفاده می شود. سرامیک بر در سایز ها و انواع مختلفی وجود دارند که از آن در کارگاه ها و معادن و کارخانه ها خرید و فروش انواع سرامیک بر صورت می گیرد. سرامیک نسبت به سنگ های دیگر به دلیل تراکم بالایی که دارد، مقاومت بالاتری دارد و نیازمند دستگاهی است که بتواند به خوبی سرامیک را برش دهد و در نتیجه یک برش خوب و تمیز را برای ما انجام دهد که این کار با استفاده از سرامیک بر امکان پذیر است.

 سرامیک بر از تیغه های مختلفی ساخته شده که برای انواع سرامیک ها استفاده می شود. صفحه ی سرامیک بر یکی از اجزای مهم سرامیک بر به شمار می رود که در برند ها و انواع مختلفی وجود دارد. دیسک های سرامیک دو نوع صفحه ی سرامیک بر خشکه بر و صفحه سرامیک بر آب بر می باشند. تیغه های سرامیک بر بسیار محکم و تیز بوده و با حرکتی که ایجاد می کند سرامیک را برش می دهد.

سرامیک بر لیزری نوعی دیگری از انواع سرامیک بر است که در صنایع مختلفی می توان از آن استفاده کرد که دیگر نیاز به استفاده ی تیغ در آن وجود ندارد و به راحتی به وسیله ی لیزر می توان سرامیک را برش داد. برای خرید دیسک سرامیک بر 15 سانتی آسرون به صورت اورجینال خرید خود را از ما انجام دهید. برای خرید سرامیک بر به سایت مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()