از وسائلی که بسیار برای می تواند کارایی داشته باشد ویدئو پروژکتور است. ویدئو پروژکتور یکی از وسایل الکتریکی می باشد که می تواند تصاویر رایانه را به صورت بزرگتر برای ما پخش کند. از انواع ویدئو پروژکتور، ویدئوپروژکتور قابل حمل مدل T1 می باشد که بسیار با کیفیت بوده و می تواند برای ما کارایی های مختلفی داشته باشد. ویدئوپروژکتور قابل حمل مدل T1 به صورت قابل حمل بوده و می توان آن را به جلسات کاری و کلاس هایمان ببریم. ویدئوپروژکتور قابل حمل مدل T1 وزن بسیار سبکی دارد و این یکی از دلایل پرطرفدار بودن این دستگاه  و رونق خرید و فروش انواع ویدئوپروژکتور قابل حمل T1 می باشد.

 از ویدئوپروژکتور قابل حمل مدل T1 می توان در کلاس های درسی در دانشگاه ها و مدارس استفاده کرد. یکی از قابلیت های ویدئوپروژکتور قابل حمل مدل T1 ایهن است که آن را می توان به موبایل خود متصل کنیم. این اتصال از ویدئوپروژکتور قابل حمل مدل T1 به موبایل با استفاده از برنامه های مخصوص این دستگاه ممکن می باشد. تصاویر از ویدئوپروژکتور قابل حمل مدل T1 بر روی پرده ی نمایش و یا دیوار می تواند با کیفیت بالا دیده شود. ویدئوپروژکتور قابل حمل مدل T1 قیمت بسیار مناسبی در میان ویدئوپروژکتور های هم رده ی خود دارد و بسیاری از افراد برای استفاده از یک ویدئوپروژکتور قابل حمل ویدئوپروژکتور قابل حمل مدل T1 را انتخاب می کنند.

مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل می تواند بر روی سقف و دیوار و زمین قرار بگیرد و به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. طول عمر لامپ ویدئوپروژکتور قابل حمل مدل T1 بسیار بالا بوده و در حدود 20000 ساعت می باشد که یعنی می توان از آن برای مدت بسیار طولانی استفاده کنیم. از ویدئوپروژکتور قابل حمل مدل T1 می توان در جلسات کاری برای آموزش هرچه بهتر استفاده کرد. برای خرید ویدئوپروژکتور قابل حمل مدل T1 به سایت ما مراجعه بفرمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()